12 مرداد 1398 - 14:01

رشد اندک نماگر تالار شیشه‌ای

شاخص بورس روز جاری با رشد اندک ۸ واحدی در پایان معاملات به ۲۵۴ هزار و ۴۵۳ واحد رسید.
کد خبر : ۱۰۲۷۲۹
شاخص

به گزارش خبرنگار ایبِنا، آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که اکثر شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با رشد مواجه شدند.


حرکت آهسته شاخص ها


بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری همه شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۸ واحد رشد اندک به ۲۵۴ هزار و ۴۵۳ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۲ واحد افزایش به ۶۸ هزار و ۷۶۵ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۵۹۶ واحد رشد معادل ۰.۹۶ درصد به ۴۱ هزار و ۹۷۸ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۴۰۰ واحد افزایش، معادل ۰.۹۶ درصد به ۴۱ هزار و ۹۷۸ واحد، شاخص آزاد شناور با ۱۴۴ واحد رشد، معادل ۰.۰۵ درصد به ۲۸۲ هزار و ۹۱۶ واحد، شاخص بازار اول با (۵۰۲) واحد افت معادل (۰.۲۷) درصد به ۱۸۶ هزار ۱۶۰ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۲۷۴ واحد رشد معادل ۰.۴۵ درصد، به ۵۱۱ هزار و ۹۹۵ واحد رسید.


 نمادهای تاثیر گذار


از سویی دیگر امروز ۲ نماد « رمپنا با ۲۱۴ واحد و تاپیکو با ۲۱۳ واحد » رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.   


نوسان شاخص صنایع


این گزارش می افزاید، امروز شاخص‌های صنایع تالار شیشه ای نیز با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «اطلاعات و ارتباطات با ۴۴ واحد صعود معادل ۱۶.۷۵ درصد به ۳۱۲ واحد، سایر معادن با ۳۰۳۹ واحد افزایش معادل ۵ درصد به ۶۳ هزار و ۸۶۲ واحد، محصولات چوبی با ۱۴۵۰۴ واحد صعود معادل ۴.۹۶ درصد به ۳۰۷ هزار و ۹ واحد، محصولات کاغذ ۲۷۸۶ واحد رشد معادل ۴.۱۲ درصد به ۷۰ هزار و ۴۸۴ واحد، فنی مهندسی با ۷۸ واحد افزایش، معادل ۴.۰۱ درصد به ۲ هزار و ۳۲ واحد، محصولات فلزی با ۲۰۷۶ واحد صعود معادل ۳.۸۹ درصد به ۵۵ هزار و ۴۵۰ واحد، ذغال سنگ با (۳۷۲) واحد افت معادل (۴.۱۸) درصد به ۸ هزار و ۵۳۱ واحد» رسید.


بیشترین افزایش قیمت ها


در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نمادهای «های وب، وپترو، وآذر، حپترو، کماسه، غالبر و کپشیر» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «کاما، غاذر، غدام، سنیر، ولغدر، ثامان و کطبس» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.


به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۲۵۸ هزار نوبت معاملاتی، یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۸ هزار و ۵۰۲ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۹۳۴ هزار و ۴۳۶ میلیارد تومان رسید.


عملکرد شاخص‌های تالار شیشه ای


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر