13 مرداد 1398 - 15:06

افزایش دسته جمعی نماگرهای تالار شیشه‌ای

شاخص بورس روز جاری با رشد ۱۰۷۶ واحدی در پایان معاملات به ۲۵۵ هزار و ۵۳۰ واحد رسید.
کد خبر : ۱۰۲۷۷۵
شاخص

به گزارش خبرنگار ایبِنا، آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که همه شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با رشد مواجه شدند.


صعود شاخص ها


بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری همه شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۱۰۷۶ واحد رشد معادل ۰.۴۲ درصد به ۲۵۵ هزار و ۵۳۰ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۲۹۰ واحد افزایش معادل ۰.۴۲ درصد به ۶۹ هزار و ۵۶ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۹۶۲ واحد رشد معادل ۱.۵۴ درصد به ۶۳ هزار و ۵۷۵ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۶۴۵ واحد افزایش، معادل ۱.۵۴ درصد به ۴۲ هزار و ۶۲۴ واحد، شاخص آزاد شناور با ۱۶۳۶ واحد رشد، معادل ۰.۵۸ درصد به ۲۸۴ هزار و ۵۵۳ واحد، شاخص بازار اول با ۴۱۱ واحد افزایش معادل ۰.۲۲ درصد به ۱۸۶ هزار ۵۷۲ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۸۳۵ واحد رشد معادل ۰.۷۵ درصد، به ۵۱۵ هزار و ۸۳۱ واحد رسید.


 نمادهای تاثیر گذار


از سویی دیگر امروز ۵ نماد « اخابر با ۱۶۱ واحد، رمپنا با ۱۳۶ واحد، تاپیکو با ۱۱۷ واحد، خودرو با ۸۱ واحد و جم با ۶۹ واحد » رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.   


رشد شاخص صنایع


این گزارش می افزاید، امروز شاخص‌های صنایع تالار شیشه ای نیز با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «محصولات چوبی با ۱۵۳۵۷ واحد صعود معادل ۵ درصد به ۳۲۲ هزار و ۳۶۷ واحد، انتشار و چاپ با ۳۲۴۶۵ واحد افزایش معادل ۴.۹۹ درصد به ۶۸۲ هزار و ۷۸۰ واحد، زراعت با ۲۹۷۲ واحد صعود معادل ۴.۳۹ درصد به ۷۰ هزار و ۶۶۳ واحد، منسوجات ۹۹ واحد رشد معادل ۳.۷۴ درصد به ۲ هزار و ۷۷۰ واحد، قند و شکر با ۱۴۵۲ واحد افزایش، معادل ۳.۶۱ درصد به ۴۱ هزار و ۶۷۴ واحد، سایر معادن با ۲۲۶۲ واحد صعود معادل ۳.۵۴ درصد به ۶۶ هزار و ۱۲۴ واحد، مواد دارویی با ۹۰۷ واحد رشد معادل ۳.۵۱ درصد به ۲۶ هزار و ۷۵۷ واحد» رسید.


بیشترین افزایش قیمت ها


در عین حال، نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نمادهای «وآذر، سدشت، غنوش، کگاز، کماسه، وملی و چافست» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «غمهرا، حتوکا، دپارس، غشصفا، کساپا، خلنت و خفنر» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.


به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۲۸۴ هزار نوبت معاملاتی، ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۹ هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۹۳۸ هزار و ۳۸۹ میلیارد تومان رسید.


معاملات بورس در یک نگاه


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر