14 مرداد 1398 - 12:22
در راستای گسترش همکاری صورت گرفت:

دیدار مدیر استانی بانک ایران زمین از شرکت بازرگانی کیمیا تجارت

به منظور حمایت از تولید کنندگان داخلی مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری بانک ایران زمین با مدیران ارشد شرکت های بازرگانی کیمیا تجارت و نمایندگی ایران خودرو دیدار کردند.
کد خبر : ۱۰۲۸۰۳
بانک ایران زمین

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک ایران زمین،  این دیدارها که با هدف خدمت رسانی بهتر و گسترش تعاملات همه جانبه صورت گرفت، محمدرضا سبزواری مدیر استان با اشاره به سختی های کاری در شرکت های بازرگانی به عنوان تکمیل کننده زنجیره مصرف در بخش صنعت و تولید به اهمیت روابط فی مابین بانک ها با این شرکت ها در چارچوب تعامل سازنده اشاره و رفع حجم زیادی از مشکلات و موانع موجود در استان را در گرو همکاری موثر بین دستگاه های مختلف دانست.


سبزواری ضمن قدردانی از زحمات مدیریت و کارکنان این شرکت که با تلاش شبانه روزی خود شعار رونق تولید را زنده نگه داشته اند، آمادگی مجموعه بانک ایران زمین را جهت هرگونه همکاری و مساعدت اعلام کرد.


سپس خوشا مدیر بازرگانی کیمیا تجارت به تشریح زمینه فعالیت های شرکت پرداخت و با قدردانی از همکاری و مساعدت بانک ایران زمین طی سال های اخیر در راستای کسب خدمات مطلوب و مستمر و رسیدگی به مشکلات خواستار تعامل و همکاری بیشتر بانک ایران زمین و شرکت کیمیا تجارت شد.


در پایان حسینی مدیر عامل نمایندگی ایران خودرو استان با ارائه توضیحاتی به تشریح تنوع فعالیت ها بر اساس در خواست مشتریان پرداخته و افزایش همکاری فی مابین به ویژه در زمینه صدور انواع ضمانت نامه وگشایش اعتبار اسنادی را خواستار شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر