15 مرداد 1398 - 08:18

معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیدرجایی بانک توسعه تعاون

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی بانک توسعه تعاون برگزار شد و در این جلسه اززحمات توکلی فرمانده سابق تکریم به عمل آمد و حسن عاشقی به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.
کد خبر : ۱۰۲۸۲۸
مراسم معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی بانک توسعه تعاون برگزار شد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت الله مهدیان رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این جلسه با بیان این مطلب که بسیج به عنوان یک نهاد ارزشمند در تمامی بزنگاه های حساس تاریخی، حضوری فعال و تاثیرگذار داشته است افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس و اکنون که در جنگ اقتصادی قرار داریم بسیج با حضور خود توانسته است یاریگر و مددرسان در کنار سایر ارکان نظام انجام وظیفه نماید.


در ادامه رعیتی فر فرمانده سازمان بسیج کارگری کشور بابیان این مطلب که بسیج به پهنای ایران اسلامی است، داشتن روحیه، تفکر و منش بسیجی را ازجمله ویژگی های اصلی بسیجیان برشمرد و افزود: امروز بسیج با ورود به عرصه‌های مختلف تخصصی شامل بسیج پزشکان، کارگران و خبرگان به عنوان یاری رسان، سبب افزایش هم افزایی شده است.


غریوی فرمانده مرکز بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در ادامه استفاده از ظرفیتهای بسیج از طریق تشکیل هیاتهای فنی واندیشه ورز با استفاده از نخبگان را تسهیل گر دانست و خاطرنشان کرد: بسیج می‌تواند از طریق افزایش تعامل بین مجموعه‌های مختلف وزارتخانه روند کارهای بسیجی را تسریع و تسهیل نماید.


در ادامه جلسه توکلی مدیر امور حراست و فرمانده سابق پایگاه بسیج شهید رجایی بازسازی پایگاه بسیج و همچنین تغییر ساختار بسیج بانک را ازجمله اقدامات انجام‌شده در این حوزه عنوان کرد و عاشقی رییس جدید نیز بابیان برنامه‌های خود در این سمت تشکیل و راه‌اندازی اندیشه کده جهت پایش و مطالعه مسائل روز بانکی و ارائه گزارشات مشورتی در راستای تصمیم سازی در بانک را ازجمله برنامه‌های اولویت‌دار این پایگاه عنوان نمود، ضمن آنکه ایفای نقش در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بانک در سطح کشور را نیز از دیگر برنامه‌های مهم دانست.


شایان‌ ذکر است این جلسه با حضور اعضاء بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین بسیج شهید رجایی بانک توسعه تعاون برگزار شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر