15 مرداد 1398 - 08:50
مجمع عمومی عادی برگزار شد؛

مُهر تایید سهامداران بر عملکرد بانک‌پاسارگاد

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک‌پاسارگاد منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۷ (نوبت دوم)، در تاریخ ۱۳ اَمرداد سال ۱۳۹۸ در محل تالار بزرگ وزارت کشور و با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد.
کد خبر : ۱۰۲۸۲۹
مجمع بانک پاسارگاد 98

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، در این مجمع که با حضور بیش از ۹۰ درصد از سهامداران برگزار شد، مجید قاسمی به عنوان رییس جلسه، علی‌اکبر امین‌تفرشی و آرش به داش به عنوان ناظرین و صدیقه نعیمیان به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند.


در این جلسه بانک‌پاسارگاد با ارایه گزارش عملکرد خود به‌ طور شفاف و کامل، به سؤالات سهامداران پاسخ داد. همچنین موارد مطرح‌شده در جلسه با تأیید و رأی اعتماد اکثریت سهامداران به تصویب رسید.


تحقق ۱۷۸ درصدی اهداف در جذب منابع، افزایش استحکام مالی بانک از طریق پوشش کامل مطالبات غیرجاری، بهبود نسبت کفایت سرمایه، تحقق ۱۵۱ درصدی اهداف ارزی بانک، تحقق ۱۰۴ درصدی اهداف درآمدهای بانک، افزایش ۷۲۶ درصدی سود خالص بانک (افزایش از ۴۶ ریال به ۳۸۰ ریال) و ... از موارد مطرح شده در خصوص عملکرد بانک‌پاسارگاد در سال ۱۳۹۷ بود.


در ادامه‌ ضمن تایید صورت‌های مالی بانک‌پاسارگاد توسط سهامداران، میزان ۳۰۰ ریال سود از محل تسعیر ارز تعیین شد که صرف افزایش سرمایه خواهد شد. همچنین با رای سهامداران موسسه حسابرسی دایا رهیافت به‌ عنوان بازرس اصلی و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی بانک پاسارگاد تعیین شدند. همچنین با وجود عملکرد درخشان بانک‌پاسارگاد، به‌دلیل عدم تقسیم سود بین سهامداران، اعضای هیات‌مدیره به درخواست خود، پاداشی دریافت نکردند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر