20 مرداد 1398 - 10:07

شعبه بانک تجارت با ارائه خدمات ریالی و ارزی افتتاح شد

شعبه ریالی و واحد ارزی آصف همزمان با فرار رسیدن اعیاد دهه ولایت در مراسمی با حضور دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت در منطقه زعفرانیه تهران افتتاح شد.
کد خبر : ۱۰۲۹۸۹
تجارت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، در این مراسم که صبح روز شنبه ۱۹ مرداد با حضور جمعی از مشتریان ارزنده بانک برگزار شد رضا دولت آبادی مدیر عامل این بانک ضمن خیر مقدم و تقدیر از مشتریان به موضوع بهینه سازی شبکه شعب اشاره کرد و گفت: معنای بهینه سازی فقط کاهش تعداد شعب نیست بلکه افتتاح شعب در مکان های با ظرفیت همچون محل استقرار شعبه آصف در برنامه کاری بانک تجارت در تهران و سایر استانها قرار دارد.


وی هدف بانک از افتتاح این شعبه را ارائه تمامی خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان ارزنده منطقه در حوزه ارز و ریال، بیمه و ... عنوان کرد و افزود: در این شعبه تلاش می کنیم با ارائه خدمات ویژه و متمایز نسبت به سایر شعب رضایت حداکثری مشتریان را جلب کنیم به طوری که مشتریان به عنوان بازاریاب، استفاده از خدمات بانک تجارت را به دیگران توصیه کنند. شعبه vip و واحد ارزی آصف به نشانی خیابان مقدس اردبیلی ،خیابان آصف آماده ارائه انواع خدمات ریالی و ارزی به هموطنان است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر