22 مرداد 1398 - 11:45

کمبودی در تامین کالاهای سوپرمارکتی در کشور وجود ندارد

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش تاکید کرد که هیچگونه کمبودی در تامین کالاهای سوپرمارکتی در کشور وجود ندارد.
کد خبر : ۱۰۳۰۴۲
فروشگاههای زنجیره ای

به گزارش خبرنگار ایبِنا، امیرخسرو فخریان صبح امروز (سه شنبه) و در نشستی خبری با اشاره به دغدغه هایی که سال گذشته از نظر تامین کالا در کشور وجود داشت، افزود: امسال در هیچ کالایی کمبود نداریم. تولید محصولات کشاورزی به دلیل افزایش بارندگی ها افزایش یافته و در برخی کالاها از جمله رب گوجه فرنگی شاهد کاهش قیمت ها هستیم.


وی با بیان این مطلب گفت: در وزارت صنعت و مرکز پژوهش های مجلس در حال کار بر روی قراردادهای فرانچایز هستند و فروشگاه های افق کوروش پیشران این موضوع در کشور هستند. مدیرعامل افق کوروش تعداد شعب این فروشگاه ها را یک هزار و ٥٥٥ شعبه اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد بیش از ٥٠٠ شعبه با قراردادهای فرانچایز هستند. از ابتدای امسال تاکنون نیز بیش از ٢٠٠ شعبه افتتاح کرده ایم که بخش بزرگی از آنها با استفاده از قراردادهای فرانچایز بوده است.


فخریان با اشاره به سرمایه گذاری این شرکت در فناوری اطلاعات تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا بیشتر قراردادهای جدید را به سمت قراردادهای فرانچایز ببریم. رییس اتحادیه فروشگاه های کشوری ادامه داد: فروشگاه های زنجیره ای غذایی و پوشاک در ایران بسیار کم است و امیدواریم که افق کوروش بتواند پیشران فروشگاه های زنجیره ای کشور باشد.


وی خاطرنشان کرد که تمامی کالاهای ورودی به انبارهای این شرکت از نظر کیفیت و کمیت مورد بررسی قرار می گیرند. فخریان با اشاره به عرضه اولیه سهام این شرکت در سال گذشته گفت: روز عرضه اولیه قیمت سهام افق کوروش ١٦٩٥ تومان کشف قیمت شد ولی امروز این سهام به ٥٧٨٠ تومان رسیده است که سود خوبی را نصیب سهامداران ما کرده است.


وی همچنین از برنامه این شرکت برای افزایش سرمایه از محل آورده نقدی خبر داد و گفت: هنوز برنامه دقیق و رقم آن مشخص نیست. کلب خانی مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا نیز در این نشست خبری اظهار داشت: ما امروز کیف پول الکترونیکی خود را داریم و همچنین از روش های پرداخت برخط و حضوری نیز برای فروش کالا استفاده می کنیم.


وی ادامه داد: امسال موضوع سفارش گذاری صوتی را هم در بخش فروشگاه اینترنتی اضافه کرده ایم. کاظمی خاطرنشان کرد که برنامه داریم تا تنوع کالایی فروشگاه های افق کوروش و اُکالا را به ٨ هزار قلم کالا برسانیم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها