23 مرداد 1398 - 14:11

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از ایبِنا به مناسبت روز خبرنگار

حمید تهرانفرمدیرعامل بانک کارآفرین به مناسبت روز خبرنگار یکشنبه ۲۰ امرداد از ایبِنا (خبرگزاری نظام بانکی) بازدید کرد.
کد خبر : ۱۰۳۰۸۳
بانک کارآفرین

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، حمید تهرانفر در این بازدید که دکتر علی دیواندری رییس پژوهشکده پولی و بانکی نیز حضور داشت، از خبرگزاری ایبِنا بازدید کرد و با دیدار با یکایک اعضای تحریریه از نزدیک در جریان نحوه اطلاع رسانی و پوشش اخبار قرار گرفت.


مدیرعامل بانک کارآفرین در این بازدید با تجلیل از زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه و به ویژه هیات تحریریه این خبرگزاری خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی صحیح، دقیق و آگاهی بخش امری خطیر و پیچیده است. انعکاس اخبار با بی‌طرفی و بدون جهت‌گیری مسئولیتی بزرگ است که بر عهده دست‌اندرکاران حوزه اطلاع‌رسانی، خبرگزاری‌ها و مطبوعات است.


تهرانفر همچنین افزود: بخش مهمی از اهداف توسعه‌ای کشور از طریق آگاهی بخشی و انعکاس اخبار و رویدادهای اقتصادی محقق می‌شود. اصولاً وظیفه وسایل ارتباط‌جمعی به‌ویژه در شورهای درحال‌توسعه، تمرکز بر اخبار توسعه‌ای است تا با اطلاع رسانی اخبار و رویدادها و امیدبخشی به مردم و همچنین نقد دلسوزانه سیاستگزاران و مسئولان، زمینه را برای توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور هموارتر کنند.


بر اساس این گزارش دکتر دیواندری با خوشامدگویی به مدیرعامل بانک کارآفرین از حضور تهرانفر در خبرگزاری ایبِنا تشکر کرد و اظهار داشت: چنین بازدیدهایی خستگی کار را از تن همکاران پُرتوان و پُرتلاش به در خواهد کرد و آنان با توان مضاعف و گام‌های استوارتر در عرصه اطلاع‌رسانی گام برخواهند داشت.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر