24 مرداد 1398 - 09:18

اهدای ۶۲۰ جایزه به کاربران همراه بانک تجارت

سری چهارم از مرحله دوم جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت با قرعه کشی ۶۲۰ جایزه برگزار و برندگان این مرحله مشخص شدند.
کد خبر : ۱۰۳۰۹۳
تجارت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، مراسم قرعه کشی چهارمین دوره جشنواره بزرگ همراه بانک روز سه شنبه بیست و دوم مرداد با استفاده از گوی و گردونه برگزار شد و ۲۰ نفر از کاربران همراه بانک تجارت که برای نخستین بار این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب کرده اند به قید قرعه هر یک برنده مبلغ  ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ریال جایزه نقدی شدند.


 این مرحله از قرعه کشی شامل کاربرانی بود که در بازه زمانی ۲۹ تیر ماه لغایت ۱۱ مرداد از همراه بانک تجارت استفاده کرده و امتیاز کسب خود را افزایش داده اند. قرعه کشی ۴۰۰ بسته اینترنت سه ماهه و ۲۰۰ فقره شارژ اپلیکیشن کیف پول ست از دیگر جوایزی بود که در این مرحله قرعه کشی شد.


در این دوره مجموعه ۳۳۱ هزار و هشتصد و بیست و سه نفر از کاربران همراه بانک تجارت حایز شرکت در قرعه کشی بودند و مجموع امتیازات کسب شده در این دوره به بیش از ۶۹.۵۰۰.۰۰۰ امتیاز بالغ شد.


مرحله دوم جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت با جوایزی ویژه شامل یک کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید مسکن و دو کمک هزینه ۵۰۰ میلیون ریالی خرید خودرو همراه خواهد بود که در پایان جشنواره قرعه کشی می شود. برای شرکت در قرعه‌کشی جایزه بزرگ خرید مسکن حداقل کسب ۲۰۰۰ امتیاز و خرید خودرو ۱۰۰۰ امتیاز لازم است.


در قالب این جشنواره نصب اپلیکیشن همراه بانک ۵۰ امتیاز، عضویت در باشگاه مشتریان و تکمیل پروفایل ۴۰ امتیاز، انتقال وجه ساتنا و پایا ۲۰ امتیاز، خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی و انتقال وجه شتابی هر کدام ۲۰ امتیاز و انتقال وجه موبایلی، انتقال وجه داخلی تجارت به تجارت و پرداخت قبوض هم هر یک ۱۰ امتیاز برای کاربر همراه بانک تجارت به دنبال خواهد داشت.


اسامی برندگان سری چهارم از دومین مرحله جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت را در سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مشاهده کنید.


اعضای باشگاه مشتریان بانک تجارت و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط شرکت در جشنواره های این باشگاه و آگاهی از اسامی برندگان می توانند به پایگاه اینترنتی باشگاه مشتریان تجارت به نشانی www.tejaratclub.ir مراجعه نمایند.

برچسب ها: همراه بانک تجارت
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر