24 مرداد 1398 - 14:30
در جلسه ستاد تسهیل استان قزوین مطرح شد؛

رشد ۳۲ درصدی پرداخت تسهیلات بانک صنعت و معدن

مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد: بانک صنعت و معدن در چهار ماه سال جاری ۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد رشد داشته است.
کد خبر : ۱۰۳۱۱۰
حسین مهری

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، حسین مهری رییس هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک که روز چهارشنبه به استان قزوین سفر کرده است، در جلسه ستاد تسهیل این استان که با حضور استاندار و مسؤلان مرتبط با بخش تولید تشکیل شده است ضمن بیان مطلب فوق، افزود: سرپرستی بانک صنعت و معدن در استان قزوین ۱۵هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۲۲ طرح صنعتی از ابتدای سال ۹۲ تا پایان سال ۹۷ پرداخت کرده است که از این تعداد طرح، ۱۶ طرح به‌صورت کامل به مرحله بهره‌برداری رسیده و مابقی نیز در حال تکمیل است.


وی در ادامه اعلام داشت: با عنایت به نامگذاری امسال به سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری بانک صنعت و معدن برای تحقق این شعار سلسله اقداماتی همچون اولویت در پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش برای افزایش تولید در واحدهای تولیدی، تکمیل طرح های نیمه تمام و رفع طرح های مشکل دار انجام داده است.


مدیرعامل بانک صنعت معدن، افزود : همچنین تامین مالی طرح های صنعتی را در اولویت قرار داده ایم تا رونق تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی را شاهد باشیم.


مهری تصریح کرد : خوشبختانه سرپرستی بانک صنعت و معدن استان قزوین در پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه سوم کشور را داشته و امیدواریم در سال جاری با افزایش اختیارات آن به این موضوع عنایت ویژه ای داشته باشند.


وی در بازدید از طرح های تامین مالی توسط این بانک، تاکید کرد: به منظور آشنایی با مشکلات واحدهای تولیدی و تسریع در رفع آن، بازدید میدانی از صنایع جزیی از برنامه های مسئولان این بانک است که به صورت مستمر صورت می گیرد.


عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین نیز اقدامات بانک صنعت و معدن در تأمین مالی پروژه های استان را مثبت ارزیابی کرده و گفت: بانک صنعت و معدن با استفاده از ظرفیت ها و توان کارشناسی که دارد می تواند در تحقق شعار سال بسیار موفق و کارا عمل کند.


وی افزود: برای حل مشکلات فعالان تولیدی باید با حمایت نهادهای مالی به خصوص بانک های تخصصی در حوزه تولید و صنعت، برنامه ریزی های لازم صورت گیرد تا موانع پیش روی آنها بررسی و برطرف شود.


استاندار قزوین از واحدهای تولیدی استان درخواست کرد با توجه به استفاده از تسهیلات و منابع بانک صنعت و معدن تمرکز وجوه خود را در این بانک افزایش دهند.


همچنین، رییس هیأت مدیره بانک صنعت و معدن همچنین از شرکت های دست رنج بافت، شرکت سوخت آما، شیشه مینا و شرکت شوفاژ کار بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت و نقطه نظرات آنان قرار گرفت.
بازدید از شرکتهای پایا پلیمر پلاستیک، فولاد آذرتاک خرمدشت و شرکت رزیتان و همچنین دیدار با کارکنان شعب استان در ادامه سفر آقای مهری خواهد بود که اخبار آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر