28 مرداد 1398 - 08:36
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،

بانک رفاه کارگران نامی پرافتخار در میان سیستم بانکی کشور است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: بانک رفاه کارگران در بین بانک‌های کشور یک نام پر افتخار است و عملکرد بانک در حوزه‌های مختلف ارزی، ریالی مطلوب است.
کد خبر : ۱۰۳۲۱۹
محمد شریعتمداری

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم اظهار داشت: برای افزایش کارایی، اثربخشی و در نتیجه ارتقای بهره وری یک سازمان عوامل مختلفی دخیل هستند که یکی از مهم‌ترین آنها توجه به کارکنان است. ارزشمند دانستن نظام انگیزش سرمایه انسانی بسیار مهم است؛ چرا که رضایت مشتریان در گرو رضایت کارکنان است.


وی استقرار نظام شایسته سالاری، جوان گرایی و تکریم پیشکسوتان را از جمله عوامل مهم ارتقای روحیه و انگیزه کارکنان عنوان و تصریح کرد: در صورتی‌که پیشکسوتان تکریم شوند، جوانان خلاق و مبتکر در رأس امور و خط مقدم قرار گیرند و افراد شایسته سکان‌دار باشند سازمانی با انگیزه خواهیم داشت.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در وزارت تعاون جوان گرایی اجرایی شده و از نیروی انسانی جوان در جایگاه‌های مختلف استفاده می‌شود گفت: این وزارتخانه افتخار دارد که علاوه بر تکریم و نکوداشت جایگاه افراد پیشکسوت، از مدیران جوان نیز استفاده می‌کند.


وی با ابراز خرسندی از جوان گرایی در بانک رفاه افزود: جوان گرایی و احترام به پیشکسوتان در بانک رفاه توأمان انجام می‌شود و عملکرد مطلوب دکتر سهمانی به عنوان مدیری جوان و فعال مؤید این موضوع است.


دکتر شریعتمداری خاطرنشان ساخت: بحمدالله در تمامی سطوح بانک شرایط مطلوبی حکمفرماست. امیدواریم این روند رو به رشد همچنان ادامه یابد. وجود سازمان تأمین اجتماعی نیز به عنوان یک فرصت در کنار بانک رفاه می‌تواند ظرفیت ویژه‌ای برای بانک ایجاد کند که لازم است در تعاملات آتی از ظرفیت‌های دو جانبه بیشتر استفاده شود.


پیش از سخنان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در ابتدای مراسم، دکتر سهمانی مدیرعامل بانک رفاه طی سخنانی با قدردانی از حضور دکتر شریعتمداری در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس بانک رفاه اظهار داشت: امروز میزبان وزیری هستیم که با حضور ارزشمند خود در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همواره منشأ خیر و برکت برای وزارتخانه، بانک رفاه و ارگان‌های تابعه بوده‌اند.


دکتر سهمانی با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی افزود: اگر امروز بانک عزیزمان فعال، چابک و پیشروست، بی تردید حاصل تلاش و کوشش گذشتگان بوده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر