28 مرداد 1398 - 10:45

نقش بانک شهردر فروش اوراق مشارکت خط ۲ مترو کلانشهر شیراز

شهردار کلانشهر شهر شیراز با اشاره به نقش بانک شهر در فروش اوراق مشارکت خط ۲ مترو این کلانشهر ،گفت: امیدواریم تا پایان امسال حفاری این خط پایان رسیده و در سال آینده فاز اول آن به بهره برداری برسد.
کد خبر : ۱۰۳۲۳۶
بانک شهر


به گزارش  ایبِنا و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حیدر اسکندرپور با اشاره به نقش بانک شهر در توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش معضلات شهر نشینی، افزود: این بانک طی سال های اخیر حمایت های تاثیرگذاری در به ثمر رسیدن پروژه های مهم شهری شیراز داشته است.


وی با بیان اینکه رویکرد این بانک از ابتدای تاسیس، کمک به مدیریت شهرها و ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان بوده است، افزود:خوشبختانه در دوره جدید مدیریت بانک شهر نیز این بانک، ارتباط مناسبی با شهرداران کلانشهرها و به خصوص با شهرداری شیراز دارد و این مهم قطعا باعث به وجود آمدن فرصت های بهتر برای همکاری های دوجانبه می شود.


اسکندرپور ادامه داد: تعاملات گسترده میان بانک شهر و مدیریت شهرها، قطعا زمینه ساز توسعه و تداوم استفاده بیشتر طرفین از پتانسیل های موجود در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان خواهد شد.


شهردار کلانشهر شهر شیراز تصریح کرد: بانک شهر توانسته در مدت زمان کوتاه فعالیت خود اعتماد شهروندان را جلب کرده و به بانکی محبوب در میان شهروندان و مشتریان شبکه بانکی تبدیل شود.




برچسب ها: بانک شهر شهرداری
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر