28 مرداد 1398 - 12:23

اخذ ایزو ۱۰۰۰۲ برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان

بانک سامان با اجرای سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان، موفق به دریافت ایزو ۱۰۰۰۲ شد.
کد خبر : ۱۰۳۲۴۹
ایزو 10002

به گزارش  ایبِنا و به نقل از سامان رسانه، بانک سامان پس از اجرای موفق استانداردهای مربوط به برقراری ارتباط موثر و هدفمند با مشتریان و پیگیری دقیق شکایات آنها، موفق به اخذ گواهینامه بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲ شد. در همین حال اخذ این گواهینامه، گام مهمی در مسیر حرکت مشتری محور بانک سامان است و این امکان را فراهم کرده تا رسیدگی به شکایات مشتریان در فرآیندی اثربخش و مطلوب صورت پذیرد.


گفتنی است، استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲، راهنمایی برای طراحی و پیاده سازی یک فرآیند ثمربخش و کارا جهت رسیدگی به شکایت‌ها برای انواع فعالیت‌های تجاری از جمله فرآیندهای تجارت الکترونیک است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها