05 شهريور 1398 - 10:06

استقبال جامعه از نوآوری‌های شبکه بانکی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه خلاقیت‌های رخ داده در حوزه شبکه بانکی رفاه هر چه بیشتر مردم را رقم زده است گفت: خوشبختانه جامعه از نوآوری‌های شبکه بانکی استقبال کرده است.
کد خبر : ۱۰۳۳۳۸
لوگوی جدید بانک ها

سیدفرید موسوی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با بیان اینکه پیشرفت های فناوری در صنعت بانکداری به سرعت رخ می دهد، گفت: خوشبختانه با وجود همه تهدیدهایی که در سال های اخیر متوجه کشور بوده بانکداری توانسته در بسیاری از فناوری ها پیشگام باشد.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کارکنان خدوم شبکه بانکی کشور نیز با وجود تمامی محدودیت ها و تحریم ها اجازه توقف توسعه شبکه بانکی الکترونیک را ندادند، افزود: ایجاد و توسعه شبکه بانکی در شرایط تحریم ها اقدامی ستودنی بود.


وی با بیان اینکه خلاقیت های رخ داده در حوزه شبکه بانکی رفاه هر چه بیشتر مردم را رقم زده است، تصریح کرد: در قدیم مردم مشتری یک باجه بانکی، بعد شعبه و پس از آن بانک بودند، در حالی که اکنون مشتری شبکه بانکی هستند.


این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه تغییرات رخ داده در شبکه بانکی بر اساس خلاقیت ها و نوآوری ها رخ داده است، گفت: خوشبختانه جامعه از نوآوری های شبکه بانکی استقبال کرده، اما با برخی از این فناوری ها ناآشنا بوده و مورد استقبال مناسب قرار نگرفته است.


وی با بیان اینکه استفاده عامه جامعه از خدمات الکترونیک شبکه بانکی هزینه های ارایه خدمات را کاهش می دهد، افزود: کاهش هزینه ها با این تکنولوژی ها می تواند دست شبکه بانکی را در ارایه خدمات هر چه بیشتر باز کند.


موسوی ادامه داد: هر چه منابع بیشتری در اثر صرفه جویی به دست بیاید در مسیر رشد شبکه بانکی هزینه می شود. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توسعه شبکه بانکی به واسطه استفاده از تکنولوژی های روز نقش آفرینی بانک ها در اقتصاد هویدا می شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها