02 شهريور 1398 - 14:30

آمادگی گمرک تهران برای ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی

مدیرکل گمرک تهران از ارائه تسهیلاتی همچون کمک به واحدهای تولیدی جهت ترخیص به موقع و آسان کالاهای مورد نیاز آنها به ویژه مواد اولیه خطوط تولید خبر داد.
کد خبر : ۱۰۳۳۷۳
گمرک

به گزارش ایبِنا، در راستای کمک به واحدهای تولیدی جهت ترخیص به موقع و آسان کالاهای مورد نیاز آنها به ویژه مواد اولیه خطوط تولید، مدیرکل گمرک تهران (شهریار) از هشت واحد تولیدی شامل ایران خودرو، پاک، میهن، سیناژن، کوشش رادیاتور، نوشاب، شَکلّی و پاکسان بازدید کرد.


ابوالفضل اکبرپور در جریان این بازدیدها ضمن آشنایی با فعالیت شرکت‌های تولیدی فوق و گفت‌وگو با مدیران آنها، به بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با امور گمرکی ازجمله ترخیص کالاهای وارده توسط این واحدها پرداخت و آمادگی گمرک را برای ارائه تسهیلات لازم اعلام کرد.


این گزارش حاکی است، مدیران و مسئولان شرکت‌های یادشده نیز ضمن بیان مسائل و مشکلات موجود از کمک‌ها و تسهیلات ارائه شده توسط گمرک تهران قدردانی کردند.


شایان ذکر است که گمرک جمهوری اسلامی ایران در اجرای سیاست‌های دولت، اقدامات ویژه‌ای را برای رفع مشکلات ترخیص اقلام وارداتی به‌خصوص کالاهای اساسی و مواد اولیه واحدهای تولیدی انجام داده و با توجه به استقرار تعداد زیادی از کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی بزرگ در حومه شهر تهران، این تسهیلات می‌تواند به بهبود فعالیت آنها کمک کند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر