02 شهريور 1398 - 17:00

گرامیداشت روز پزشک در بانک ملی ایران

به مناسبت روز پزشک، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و رئیس و مسئولان اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران با حضور در بیمارستان بانک، از تلاش های تیم پزشکی بیمارستان بانک تقدیرکردند.
کد خبر : ۱۰۳۳۸۳
گرامیداشت روز پزشک در بیمارستان بانک ملی ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک در این مراسم با تبریک روز پزشک به پزشکان پرتلاش و دلسوز، از تلاش ها و ارائه خدمات مطلوب کادر پزشکی بیمارستان بانک ملی ایران در بهبود و ارتقای سطح خدمات درمانی بیماران تقدیر و اظهار کرد: پزشکان بیمارستان عضو یک خانواده هستند و داشتن همدلی و روحیه بالای این عزیزان موجب تسهیل و تسریع در روند بهبود بیماران و از سوی دیگر باعث رشد و توسعه بیمارستان شده است.


سعداله عیسی زاده، سلامتی را در کنار امنیت، بالاترین نعمت الهی برشمرد و افزود: جامعه پزشکی نسبت به دیگر اقشار جامعه، فضای وسیعی را برای خدمت رسانی به آحاد مردم دارند و حیات بخشیدن بزرگ ترین خدمت به جامعه انسانی است.


وی با اشاره به رونمایی و افتتاح بخش های جدید بیمارستان بانک طی دو سال اخیر تاکید کرد: با خرید تجهیزات جدید، خدمات بیمارستان به روز شده است تا بهترین سرویس دهی به بیماران انجام شود و امروز این بیمارستان برای بانک ملی ایران و کشور به یک افتخار ملی تبدیل شده است.


حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران نیز با تقدیر از حضور مسئولان روابط عمومی در بیمارستان، با اشاره به خدمات وسیع و گسترده بیمارستان به بیماران و مراجعه کنندگان گفت: طی سال های اخیر بیمارستان بانک ملی ایران با وجود امکانات پیشرفته در زمان های مورد نیاز نظیر وقوع زلزله در غرب کشور و سیل اخیر در برخی از استان های کشور نیز به کمک مردم کشورمان شتافته است.


وی به توسعه زیر ساخت های درمانی این بیمارستان اشاره کرد و گفت: اکنون بیمارستان بانک ملی ایران با وجود پزشکان متخصص و مجرب در عرصه توسعه درمانی کشور گام های بلندی برداشته و همچنین در حوزه زیر ساخت ها اقدامات مناسبی انجام داده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر