06 شهريور 1398 - 12:06

شفاف‌سازی ویژه بانک دی

برنامه بانک دی برای خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاحی قسمتی از قانون تجارت با صدور یک اطلاعیه رسمی در سامانه کدال اعلام شد.
کد خبر : ۱۰۳۵۰۶
بانک دی

به گزارش خبرنگار ایبِنا، با انتشار یک اطلاعیه در سامانه کدال بانک دی اعلام کرد که به استناد ماده ۴۲ دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس برنامه این شرکت برای برون رفت از شمولیت ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاحی قسمتی از قانون تجارت شامل «فروش دارایی های مازاد (املاک و سرمایه گذاری ها)، وصول مطالبات غیر جاری تسهیلات، تسویه اضافه برداشت بانک مرکزی و افزایش سرمایه از محل آورده نقدی، مطالبات و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها است.


لازم به ذکر است که در یک اطلاعیه دیگر ناشر بازار اعلام کرد، پیرو انتشار اطلاعیه برنامه بانک دی برای خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاحی قسمتی از قانون تجارت «منتشر شده در تاریخ ۵ شهریور ماه ۹۸ » به استحضار می رساند به استناد ماده ۴۲ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار، هیات پذیرش اوراق بهادار اقدام به اعطای فرصت مهلت ۱۲ ماه «تا تاریخ ۳۱ تیر ماه ۹۹» به ناشر برای انجام برنامه های خود و خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاحی قسمتی از قانون تجارت نموده است.


بدیهی است در صورت پایان مهلت ارایه شده و عدم خروج ناشر از شمولیت ماده قانونی فوق الذکر، پذیرش اوراق بهادار ناشر لغو می‌شود. همچنین ذکر این موضوع ضروری است که توضیحات شرکت در خصوص برنامه های خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاحی قسمتی از قانون تجارت، صرفا برای اطلاع سرمایه گذاران منتشر می شود و فرابورس مسئولیتی در خصوص اجرا و اثربخشی آن ندارد، لذا از سرمایه گذاران درخواست می شود پیش از تصمیم گیری در خصوص خرید یا فروش سهام شرکت، نسبت به بررسی اطلاعات منتشر شده اقدام نموده و به فرصت اعطا شده برای ایفای تعهدات ناشر توجه کنند.


اطلاعیه شفاف سازی بانک دی



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر