07 شهريور 1398 - 13:39
با استقبال فعالان اقتصادی،

۱۱۷ درصد از اهداف صدور ضمانت‌نامه بانک پاسارگاد محقق شد

بانک پاسارگاد با ارایه‌ بسته حمایتی ویژه به فعالان اقتصادی توانست ۱۱۷ درصد از اهداف ۵ ماهه اول سال ۹۸ را محقق کند. میزان صدور ضمانت‌نامه در این بانک نسبت به عملکرد مشابه در سال قبل، ۲۴۲ درصد رشد داشت.
کد خبر : ۱۰۳۵۳۷
ضمانت نامه بانک پاسارگاد

به‌گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، این بانک با هدف کمک به رونق تولید و اشتغال‌زایی، رشد و شکوفایی صنایع داخلی و چرخه اقتصاد کشور بسته حمایتی ویژه خدمات بانکی شامل اعطای تسهیلات ارزان قیمت، گشایش اعتبار اسنادی داخلی و صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی را ارائه کرده که با استقبال صاحبان‌مشاغل، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان مواجه شده‌ است.


یکی از مهم‌ترین خدمات این بسته حمایتی ویژه، صدور انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی است که موجب تسهیل مبادلات اقتصادی و تجاری در جامعه می‌شود. بانک پاسارگاد با وجود تدوین اهداف جسورانه و افزایش ۷۱ درصدی در اهداف سالانه خود در صدور ضمانت‌نامه، موفق شده است که با برنامه‌ریزی، تلاش و عملکرد مسئولانه در ۵ماهه اول سال ۱۳۹۸، ۱۱۷ درصد از این اهداف را محقق کند. با استقبال فعالان اقتصادی و افزایش ۲۸ درصدی در تعداد مشتریان دریافت‌کننده ضمانت‌نامه و از طرف دیگر افزایش ۵۸درصدی در تعداد ضمانت‌نامه‌های صادره، عملکرد بانک در مقایسه با مدت مشابه خود در سال قبل، با ۲۴۲درصد رشد همراه شده‌ است.


این بانک با رشدی فراتر از اهداف در ارائه این گونه خدمات کارمزد محور، موفق شده است سهم اول بازار را در مانده ضمانت‌نامه‌ها، در بین بانک‌های خصوصی کشور کسب کند. حوزه‌های تولیدی مانند تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی، نفت و گاز و پتروشیمی، فلزات اساسی، صنایع معدنی و شرکت‌های پیمانکاری توانسته‌اند با دریافت این خدمات در حوزه‌ی فعالیت خود گام‌های مثبتی را در مسیر توسعه و رونق اقتصادی کشور بردارند.


گفتنی‌است انواع ضمانت‌نامه‌های شرکت در مناقصه/مزایده، حسن‌انجام کار یا تعهدات، پیش‌پرداخت و کسور وجه‌الضمان، گمرکی، مالیاتی و سایر برای مشتریان در شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور صادر می‌شود.


شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور و مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره تماس ۸۲۸۹۰، آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان هستند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر