09 شهريور 1398 - 12:23

کارنامه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بانک مسکن در ۱۶ ماه

سرپرست اداره کل تسهیلات تبصره‌ای بانک مسکن از پرداخت ۵۶ هزار و ۲۳۲ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج طی ۱۶ ماه گذشته تا پایان تیرماه سال جاری خبر داد.
کد خبر : ۱۰۳۵۷۰
بانک مسکن

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، رضا صالحی شهرابی با اشاره به حمایت ویژه بانک عامل بخش مسکن از زوج های جوان طی سال های گذشته، به پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، گفت: بانک مسکن طی سال های اخیر با تمامی توان و آمادگی در جهت حمایت زوج های جوان، در ساده ترین شمل ممکن به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اقدام کرده است.
وی با اشاره به کارنامه عملکرد ۱۶ ماهه بانک مسکن در این حوزه اظهار کرد: بانک عامل بخش مسکن از ابتدای سال ۹۷ تا پایان تیرماه سال جاری معادل ۵۶ هزار و ۲۳۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوج های جوان متقاضی در سراسر کشور اعطا کرده است.


وی ادامه داد: ارزش ریالی تسهیلات قرض الحسنه اعطایی به زوج های جوان طی بازه زمانی مذکور معادل یک هزار و ۱۲۲ میلیارد و ۷۶۸ میلیون تومان بوده است. صالحی با بیان اینکه تمامی شعب بانک مسکن در این حوزه آمادگی کامل دارند، تصریح کرد: بانک مسکن طی یکسال ۹۷، مجموعا به ۴۱ هزار و ۹۹ پرونده تشکیل شده دراین حوزه معادل ۶۴۴ میلیارد و ۸۲۸ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.


وی همچنین به مجموع تسهیلات پرداختی به این حوزه طی چهار ماه نخست امسال اشاره کرد و افزود: در این مدت نیز ۱۵ هزار و ۱۳۳ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوج های جوان کشور اعطا شده است.


به گفته وی، این تسهیلات ارزشی معادل ۴۷۷ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان داشته است. سرپرست اداره کل تسهیلات تبصره ای تاکید کرد: بانک مسکن در راستای حمایت از زوجین جوان در آستانه ازدواج، تسهیلات قرض السحنه ازدواج را از دی ماه سال ۸۱ تاکنون به صورت دوره ای و منظم پرداخت کرده است.


وی با بیان اینکه طی سال های اخیر سرعت پرداخت تسهیلات قرض السحنه ازدواج از سوی بانک عامل بخش مسکن افزایش پیدا کرده است، گفت: طی سال های اخیر عملکرد بانک مسکن در پرداخت این تسهیلات حمایتی با حساسیت و سرعت بیشتری انجام شده است. به طوری که بانک مسکن با اجرای طرح های دوره ای توانسته صف انتظار اخذ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را به صفر برساند. یکی از طرح های ویژه بانک عامل بخش مسکن برای کاهش صف متقاضیان اخذ تسهیلات ازدواج، «طرح ضربتی اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج» در سال ۹۶ بوده است که بانک مسکن در راستای عمل به دستورالعمل بانک مرکزی با اجرای این طرح توانست سرعت و سهولت دسترسی به این نوع تسهیلات را برای زوج های جوان افزایش دهد.

برچسب ها: بانک مسکن صالحی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر