10 شهريور 1398 - 12:23
حمایت بانک رفاه کارگران از نظام سلامت کشور؛

اهدای۱۰دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بانک رفاه کارگران همزمان با هفته دولت و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی در حوزه سلامت ، ۱۰ دستگاه آمبولانس به منظور توسعه ناوگان بیمارستانی به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اهدا کرد.
کد خبر : ۱۰۳۶۳۸
اهدای10دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش ایبُنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در مراسمی اهدا این آمبولانس ها که با حضور مسئولان بانک رفاه و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تعدادی از مشتریان، پزشکان و اصحاب رسانه برگزار شد، آرمان مدیر شعب بانک رفاه استان طی سخنانی اظهار داشت: بانک رفاه کارگران، بانک عامل در حوزه سلامت کشور است و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، تاکنون تعداد ۳۲ دستگاه آمبولانس به دانشگاه و مردم شریف استان خراسان رضوی اهدا کرده است که امیدواریم آمبولانس های اهدایی سفیران سلامت و عافیت برای مردم باشند.


وی در ادامه به خدمت رسانی و اختصاص شرایط و امکانات بیشتر برای جامعه پزشکی کشور از سوی بانک رفاه اشاره کرد و گفت: اعتقاد داریم خریداران خدمت از دانشگاه علوم پزشکی مردم بزرگوار استان هستند و ارائه خدمات روزآمد به مردم تکلیف سازمانی و اخلاقی ماست.


در ادامه دکتر محمد رضا دارابی رییس دانشگاه علوم پزشکی این استان ضمن قدردانی از حمایت های بانک رفاه کارگران گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد با هفتاد سال قدمت بزرگترین دانشگاه شرق کشور است که ارتباط بسیار خوبی با بانک رفاه دارد و این بانک نیز به خوبی خدمات و تعهدات مورد نظر را ارائه داده است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی در ادامه افزود: بانک رفاه توانایی و پتانسیل بالایی برای ارائه خدمت در حوزه سلامت دارد و همین امر باعث تداوم همکاری های بانک و دانشگاه علوم پزشکی شده است.
 


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر