10 شهريور 1398 - 13:47

افتتاح دفتر حمایت از نوآوری بانک سینا

دفتر حمایت از نوآوری بانک سینا با حضور مدیر عامل و قائم مقام این بانک و رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی افتتاح شد.
کد خبر : ۱۰۳۶۴۳
بانک سینا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سینا، مدیرعامل بانک سینا در این مراسم از آمادگی این بانک در حمایت از شرکت های دانش بنیان به عنوان سیاستی قطعی که در راستای سیاست های نظام و دولت نیز هست، خبر داد.  مهندس پیشرو گفت: در همین راستا با معرفی صندوق نوآوری وشکوفایی، تاکنون ۸۱۰ ضمانتنامه به مبلغ ۱۶۴۰ میلیارد ریال از سوی بانک سینا صادر شده که از این تعداد، ۱۲۸ مورد به مبلغ ۶۳۶ میلیارد ریال مربوط به ۵ ماهه اول امسال است که رکورد مناسبی محسوب می شود. در بخش تسهیلات نیز ۱۸ فقره به مبلغ ۲۶۰ میلیارد ریال مصوب شده است و پرداخت خواهد شد.


وی ابراز امیدواری کرد، صندوق نوآوری و شکوفایی برای تحقق اهدافش در توسعه اقتصاد دانش ‌بنیان نقش‌آفرین باشد. علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی هم گفت: توسعه همکاری با نهادهای واسط مالی و نهادهای تخصصی حوزه مالی در ‏اولویت سیاست‌های صندوق نوآوری و شکوفایی قرار دارد و در این راستا با بانک‌ها به عنوان نهادهای خدمات مالی ‏تعاملات آغاز شده است.


وی گفت: در واقع از اواخر سال ۱۳۹۷ همکاری با تعدادی از ‏بانک‌ها در زمینه راه‌اندازی دفتر حمایت از نوآوری آغاز شد که این دفتر همکاری‌های بین شعب و بخش‌های مختلف بانک‌ها را در صندوق نوآوری و شکوفایی در جهت ارائه خدمات بانکی به شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌کند و فراتر از یک شعبه و باجه بانکی امور مربوط به اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان را دنبال می‌کند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر