10 شهريور 1398 - 17:16

افتتاح مرکز تماس بانک ملی ایران در اداره کل نظام های پرداخت

بانک ملی ایران به منظور کاهش مدت انتظار پاسخگویی تلفنی به مشتریان و بهینه سازی مرکز ارتباط مردمی خود، مرکزی تخصصی جهت تسریع در پاسخ به سوالات مشتریان در حوزه سامانه های فنی، ایجاد کرد.
کد خبر : ۱۰۳۶۵۳
اخبار بدون عکس بانک ملی ایران

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، ناصر شاهباز عضو هیات مدیره به همراه عباس شفیعی عضو هیات مدیره و حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل بانک در بازدید از این مرکز مستقر در اداره کل نظام های پرداخت بانک، بر لزوم تکمیل زیرساخت های لازم در مرکز ارتباطات مردمی جهت کاهش زمان انتظار پاسخ به مشتریان تا حد امکان تاکید کرد.


وی با بیان اینکه این اقدام با توجه به نیاز اساسی به پاسخگویی سریع و رفع ابهامات پیرامون سامانه های بانک انجام شده است، گفت: انتظار می رود اداره کل نظام های پرداخت ضمن بررسی و تحلیل دلایل تماس های مشتریان نسبت به رفع ابهامات و ایرادات موجود در سیستم از طریق ادارات ذیربط به صورت ریشه ای اقدام کند.


شاهباز تصریح کرد: البته تعداد استاندارد پاسخ دهی در مرکز ارتباطات مردمی نیز باید رعایت شود تا بتوانیم رضایتمندی مشتریان را داشته باشیم، چرا که هیچ اقدامی بالاتر از کسب رضایت مشتری نیست.


رییس اداره کل نظام های پرداخت بانک نیز ابراز کرد: این اقدام با توجه به استقرار سامانه های مبادلات الکترونیک در اداره کل نظام های پرداخت و در راستای پاسخگویی مناسب و تسریع در رفع مغایرت های مبادلات الکترونیک انجام شده است.


محمد نجف زاده گفت: کارشناسان این مرکز از تسلط کافی به سامانه های الکترونیک برخوردارند و از طریق شماره تماس مرکز ارتباط مردمی ۶۴۱۴۰ ۰۲۱ و کلید ۴ آماده پاسخگویی به مشتریان و کارکنان شعب خواهند بود. عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین از بخش های مختلف اداره کل نظام های پرداخت بازدید کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر