15 شهريور 1398 - 11:08

رشد ۱۱۱ هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال

شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۰۸روز معاملاتی، رشد ۱۱۱هزار و ۵۱۹واحدی را به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۱۰۳۸۱۶
گزارش تصویری بورس اوراق بهادار تهران

به گزارش خبرنگار ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۰۸روز معاملاتی تعداد ۴۳۵میلیارد و ۶۷۶میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۳۷۴هزار و ۹۴۰میلیارد ریال در ۳۵میلیون و ۶۸۵هزار و ۲۸۴دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۲۹۴میلیارد و ۹۹میلیون سهم به ارزش ۷۰۵هزار و ۷۱۹میلیارد ریال در ۱۶میلیون و ۹۳۰هزار و ۴۴۳نوبت در بازار اول؛ ۱۳۵میلیارد و ۱۴۰میلیون سهم به ارزش ۵۵۶هزار و ۲۳میلیارد ریال در ۱۸میلیون و ۴۶۲هزار و ۴۰۴نوبت در بازار دوم؛ ۴۶میلیون و ۹۰۰هزار برگه به ارزش ۴۵هزار و ۱۰۶میلیارد ریال در ۱۱هزار و ۳۸۱نوبت در بازار بدهی، ۱۳۳میلیون و ۴۷هزار قرارداد به ارزش ۷۳۲میلیارد ریال در ۳۸هزار و ۷۴۱نوبت در بازار مشتقه و ۶میلیارد و ۲۵۷میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۶۷هزار و ۳۶۱میلیارد ریال در ۲۴۲هزار و ۳۱۵نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است، تاکنون ۱۱۱هزار و ۵۱۹واحد رشد را به ثبت رسانده و با افزایشی معادل ۶۲.۴۲ درصد به ارتفاع ۲۹۰هزار و ۱۷۸واحد رسیده است.


شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۷۷هزار و ۹۵۶واحد و شاخص بازار دوم با رشد ۳۴۵هزار و ۱۶۲واحدی به ترتیب ۵۸و ۶۹ درصد افزایش داشته‌اند.

برچسب ها: بورس شاخص بورس
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر