17 شهريور 1398 - 08:30
رییس شورای شهر اصفهان:

همراهی بانک شهر در پیشبرد اهداف فرهنگی کم‌نظیر است

رییس شورای اسلامی شهراصفهان بااشاره به حمایت معنوی وتامین مالی رویدادهای فرهنگی هنری جشنواره فیلم های کودکان ونوجوانان،از تلاش‌های بانک شهر درحوزه خطیرمسئولیت اجتماعی وپیشرفت موضوعات فرهنگی تقدیر کرد.
کد خبر : ۱۰۳۸۶۳
بانک شهر



به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، علیرضا نصر اصفهانی با بیان این مطلب اظهار کرد: با حمایت های مالی و معنوی این بانک، در سی و دومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان شاهد شکوفایی خلاقیت کودکان کشور عزیزمان در جای جای این مرز پرگهر بودیم.

وی با تاکید بر نقش شاخص بانک شهر در پیشبرد اهداف والای فرهنگی افزود: افتخار آفرینی کودکان این کشور در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی نیاز به حمایت جدی و اساسی سایر نهادها دارد و از این رو می بایست نگاه به دنیای زیبای کودکان در اولویت اقدامات مسئولان و سیاستگذاران فرهنگی و حامیان مالی قرار گیرد.

رئیس شورای شهر اصفهان در ادامه از همراهی بانک شهر در برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان قدردانی کرد و گفت: از حمایت های این بانک که افتخارآفرینی کودکان و نوجوانان پر استعداد این مرز و بوم در این جشنواره را به نمایش گذاشته و سرافرازی ایران در عرصه‌های بین‌المللی را به همراه داشته است ، نهایت سپاس و قدردانی را داریم.



برچسب ها: بانک شهر اهدااف
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها