20 شهريور 1398 - 10:34

شفاف‌سازی فرابورس درباره بازگشایی نمادهای بازار پایه

فرابورس درباره نحوه بازگشایی نمادهای معاملاتی بازار پایه پس از ارائه اطلاعات با اهمیت یا اقدامات شرکتی ناشران اطلاعیه تکمیلی داد.
کد خبر : ۱۰۳۹۱۷
فرابورس

به گزارش ایبِنا، بهنام محسنی معاون بازارهای خارج از بورس فرابورس پیرو اطلاعیه ۱۳ شهریور، موارد تکمیلی ذیل را جهت تبیین بیشتر مقررات جدید بازار پایه به اطلاع ناشران، سهامداران و متقاضیان رساند:



  • در صورت افشای اطلاعات بااهمیت موضوع ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان که در گروه الف قرار داشته باشد و یا با وجود اقدامات شرکتی که منجر به برگزاری حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان شود، مبنای محاسبه دامنه نوسان قیمتی نماد معاملاتی، قیمت کشف شده از طریق حراج ناپیوسته است.

  •  در صورت افشای اطلاعات با اهمیت موضوع ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان قرار داشته باشد و با وجود اقدامات شرکتی که منجر به برگزاری حراج ناپیوسته با محدودیت دامنه نوسان شود، مبنای محاسبه دامنه نوسان قیمتی نماد معاملاتی، قیمت کشف شده از طریق حراج ناپیوسته است.


سایر مفاد مندرج در اطلاعیه های یک و ۶ اسفند سال ۹۷، پنج و ۱۳ شهریور سال جاری این شرکت به قوت باقی است و اطلاعیه های مذکور جزء لاینفک این اطلاعیه است. همچنین ضروری است ناشران، سهامداران و متقاضیان جهت اطلاع از جزئیات و مفاد سایر مقررات و اطلاعیه های مذکور و دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس و دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس مراجعه کنند.


اطلاعیه فرابورس


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر