23 شهريور 1398 - 11:32

بازار سهام همچنان پیشتاز سوددهی برای سرمایه‌گذاری

بازار سرمایه از ابتدای امسال تا کنون در حالی بازدهی بیش از ۶۷.۹ درصدی را به ثبت رسانده که در این مدت بازارهای ارز (دلار) و سکه به ترتیب کاهش ۱۳.۳ و ۱۲.۵ درصدی را داشته است.
کد خبر : ۱۰۴۰۱۰
طرح

به گزارش ایبِنا، مقایسه عملکرد بازارهای سهام، ارز و سکه در سال جاری بیانگر این است که بازار سهام در این مدت با ۶۷.۹ درصد رشد، بیشترین سود را نسبت به بازارهای ارز و سکه نصیب خود کرده است. این در حالی است که در این مدت بازار ارز (دلار) با افت ۱۳.۳ درصدی و بازار سکه با کاهش ۱۲.۵ درصدی مواجه بوده‌اند.


این گزارش می‌افزاید: این در حالی است که در هفته‌ای که گذشت نیز بازار سرمایه رشد ۳.۴ درصدی، بازار ارز(دلار) افت ۰.۲ درصدی و بازار سکه کاهش ۱.۵ درصدی را نصیب سرمایه فعالان خود کرده‌اند.


همچنین در هفته گذشته گروه‌های انبوه‌سازی، املاک و مستغلات با ۱۰.۷ درصد، مواد و محصولات دارویی با ۱۰.۴ درصد، سایر واسطه‌گریهای مالی با ۱۰.۴ درصد، خودرو و ساخت قطعات با ۸.۴ درصد و محصولات کاغذی با ۸.۴ درصد بیشترین بازدهی، و در مقابل ساخت دستگاه‌ها و وسایل ارتباطی با ۴.۵ درصد، مخابرات با ۱.۹ درصد، منسوجات با ۱.۹ درصد، محصولات چوبی با ۱.۳ درصد و حمل و نقل با ۱.۳ درصد بیشترین کاهش سرمایه را نصیب سهامداران خود کرده‌اند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها