01 مهر 1398 - 08:48
در گفتگو با ایبِنا عنوان شد؛

مزایای سیاسی، ‌اقتصادی تصویب CFT برای کشور

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، مزایای تصویب CFT را برای کشور در بخش سیاسی و اقتصادی برشمرد.
کد خبر : ۱۰۴۲۰۸
cft

غلامعلی جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با تاکید بر ضرورت تایید و تصویب CFT گفت: ما نباید تصمیمات احساسی و شعاری در این موضوع داشته باشیم. نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه عدم تصویب CFT به معنای بازی در برنامه طراحی شده از سوی ترامپ است، افزود: ما تاکنون کشور را عادلانه اداره کرده و همیشه از موضع طلبکارانه حرف زده ایم، از اینرو اکنون هم نباید موضعی ایجاد کنیم که نتوانیم پاسخگو باشیم.


این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه خواست صهیونیست ها و آمریکایی ها این است که این لوایح چهارگانه امضا نشود، تصریح کرد: باید افسار بازی را در اختیار خود داشته باشیم از اینرو استمداد از سران قوه دارم تا تصمیم شعاری و احساسی گرفته نشود.


وی با بیان اینکه نباید در خصوص این لوایح تصمیمی گرفته شود که بهانه ای به دست آمریکایی ها داده و خودتحریمی کنیم، افزود: از نظر اقتصادی این لوایح فواید بسیاری برای کشور خواهد داشت؛ البته اکنون کارکرد CFT سیاسی آن مطرح است.


جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: دولت باید بتواند از CFT به عنوان ابزار سیاسی استفاده کند تا تحقق اهداف ممکن شود. عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: به طور حتم پس از فواید سیاسی، CFT مزایای اقتصادی هم خواهد داشت.

برچسب ها: مجلس بانک
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر