25 شهريور 1398 - 09:36

حمایت از تامین اشتغال خُرد با وام قرض‌الحسنه

بانک قرض‌الحسنه رسالت و معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) از ایجاد مشاغل خُرد و خانگی برای مددجویان در پنج استان کشور حمایت می‌کنند.
کد خبر : ۱۰۴۲۲۱
حسین زاده

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده، مدیرعامل این بانک در نشستی با حجت اله عبدالملکی معاونت اشتغال و خودکفایی و معاونین اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) در پنج استان کشور، به تشریح الگوی توسعه کارآفرینی اجتماعی رسالت پرداخت.


وی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه رسالت در برخی استان ها به عنوان معین اقتصاد مقاومتی ورود و کسب و کارهای ایجاد کرده است، گفت: در این استان ها با عملیاتی کردن الگوی توسعه کارآفرینی اجتماعی رسالت، به حمایت از کسب و کارهای خُرد و خانگی با هدف تولید در شهرهای کوچک و مصرف در کلانشهرها پرداخته­ ایم.


مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با تشریح ابعاد فعالیت نمونه های عملیاتی شده شبکه توسعه اجتماعی رسالت در برخی استان ها افزود: با همکاری شبکه و معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در پنج استان خوزستان، کرمان، هرمزگان، مازندران و خراسان رضوی با پرداخت وام قرض الحسنه به مددجویان  از کسب و کارهای خُرد و خانگی حمایت می کنیم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر