25 شهريور 1398 - 12:40

سفر رییس جدید اینستکس به تهران

رییس جدید اینستکس که از روز گذشته به تهران آمده و قصد دارد با مقامات بانک مرکزی و شرکت ایرانی متناظر اینستکس (ساتما) نیز دیدار کند.
کد خبر : ۱۰۴۲۸۳
میشائیل ارهارد بوک

به گزارش ایبِنا از اتاق بازرگانی ایران، «میشائیل ارهارد بوک» در نخستین روز از سفر خود، در اتاق مشترک بازرگانی و صنایع ایران و آلمان حاضر شد و با نمایندگان شرکت‌های ایرانی و آلمانی دیدار و گفتگو کرد.


وی در بازدید خود از اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان با نمایندگان شرکت‌های ایرانی و آلمانی دیدار و درباره موضوعات مختلف تجارت میان دو کشور گفتگو کرد. در این دیدار، مشکلاتی مانند موانع تراکنش‌های مالی مورد بررسی قرار گرفت.


رییس جدید اینستکس در سفر خود به ایران قصد دارد با مقامات ایرانی از جمله بانک مرکزی و شرکت متناظر اینستکس با نام ساتما دیدار کند تا امکان تسهیل روابط تجاری دو کشور را مورد بررسی قرار دهد.


میشائیل ارهارد بوک پانزدهم شهریور امسال به‌ عنوان رییس سازوکار ویژه مالی اروپا انتخاب شده است. این دیپلمات با سابقه آلمانی که پیشتر سفیر آلمان در کشورهای کلمبیا، مصر سوئد و بوگوتا بوده، سومین فردی به شمار می رود که ریاست سازوکار ویژه مالی اروپا را به عهده گرفته است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر