30 مرداد 1395 - 15:39

فعالیت رسمی بیمه زندگی خاورمیانه آغاز می شود

مجمع عمومی موسس بیمه زندگی خاورمیانه روز پنج شنبه 28 مرداد با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شد.
کد خبر : ۱۰۴۳۶
فعالیت رسمی بیمه زندگی خاورمیانه آغاز می شود


به گزارش روز شنبه شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران( ایبِنا) و به نقل از روابط  عمومی بانک خاورمیانه،در این مجمع که به ریاست سید حسین سلیمی برگزار شد، پس از بررسی و تصویب گزارش هیأت مؤسس از روند تأسیس شرکت و هزینه‌های پیش از تأسیس، احراز پذیره‌نویسی و تأدیه مبلغ کلیه سهام شرکت انجام شد و سپس اساسنامه پیشنهادی شرکت به تصویب سهامداران رسید.
انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیأت مدیره و تعیین میزان حق حضور اعضای غیر موظف و همچنین انتخاب حسابرس مستقل و بازرس اصلی و علی‌البدل و تعیین حق‌الزحمه بندهای دیگر دستور جلسه مجمع بود. پس از معرفی نامزدهای عضویت در هیات مدیره و همچنین معرفی شرکت های حسابرسی مستقل، رای گیری به صورت کتبی برگزار شد و پس از شمارش آرای سهامداران، اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره بدین شرح انتخاب شدند.



پرویز عقیلی کرمانی، سیدحسین سلیمی، سید احمد احمدی، عبدالله فاتح، خسرو اسمعیل‌زاده و  هومن قویمی اعضای حقیقی و شرکت بانک خاورمیانه به عنوان عضو حقوقی اصلی انتخاب شدند و شرکت های سرمایه‌گذاری کارآفرین ماندگار گروه بدر و آسفالت طوس با رای سهامداران به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره شناخته شدند.
مجمع عمومی، شرکت بیات رایان را به عنوان حسابرس مستقل و روزنامه دنیای اقتصاد را به منظور درج آگهی‌های شرکت انتخاب کرد.
بیمه زندگی خاورمیانه به عنوان یک شرکت بیمه تخصصی به منظور انجام عملیات بیمه‌ای مستقیم در انواع رشته‌های بیمه زندگی و مستمری و همچنین تحصیل پوشش و قبول بیمه‌های اتکایی از داخل یا خارج از کشور تشکیل شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر