27 شهريور 1398 - 17:32

خدمات بانک توسعه تعاون متناسب با نیاز روز جامعه است

عضو هیات‌ مدیره بانک توسعه تعاون اعلام کرد : خدمات بانک توسعه تعاون متناسب با نیاز روز جامعه است
کد خبر : ۱۰۴۵۸۳
خدمات بانک توسعه تعاون متناسب با نیاز روز جامعه است

به گزارش ایبِنا به نقل از  روابط عمومی بانک توسعه تعاون، نجفی عضو هیئت‌مدیره به همراه شیخ‌زاده مدیر امور مشتریان و بانکداری شرکتی، امیری رئیس اداره کل بازاریابی و ارتباط با مشتریان، سمیع مدیر بازاریابی شرکت واسپاری توسعه تعاون، اکبری مدیر شعب استان از برخی از طرح‌های اقتصادی و تولیدی بازدید نمودند.


 نجفی در دیدار از این شرکت‌ها ضمن تبیین سیاست‌ها و وظایف بانک توسعه تعاون برای مدیران این شرکت‌ها اظهار داشت: بانک توسعه تعاون با توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی و نیاز بخش تعاون تأسیس گردیده است و هدف اصلی این بانک حمایت از تعاونی‌ها در راستای دستیابی به سهم ۲۵ درصدی خود در اقتصاد ملی می‌باشد.


وی بابیان اینکه  بانک توسعه تعاون با توجه به رسالت خویش همواره از بخش تولید حمایت نموده است خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون آمادگی پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی از منابع داخلی و همچنین منابع صندوق توسعه ملی را دارد و حاصل تعامل و همکاری بانک توسعه تعاون با تعاون گران می‌تواند به هم‌افزایی، رونق تولید، رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال منجر شود و از این‌ جهت بانک و تعاون گران باید از نیازها، قابلیت‌ها، امکانات و مسیرهای همکاری مطلع باشند و برقراری جلسات و نشست‌ها می‌تواند در این مسیر راهگشا باشد.


عضو هیات مدیره بانک به خدمات تخصصی بانک توسعه تعاون متناسب با شرایط و ویژگی‌های رسته‌های متنوع تولیدی و همچنین حضور بانک در طرح‌های مهم اقتصادی و اجتماعی دولت از جمله اشتغال پایدار روستایی و عشایری، طرح رونق تولید و بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه اشاره نمود. و خاطرنشان کرد: فعالیت بانکداری توسعه‌ای به‌گونه‌ای است که ضمن رعایت مسئولیت حرفه‌ای، نیازمند رویکردی همراه با مسئولیت اجتماعی با مشتریان می‌باشد.


نجفی در ادامه ضمن در بازدید از شعبه ولیعصر خاطرنشان کرد: با تأکید بر تخصیص و پرداخت تسهیلات اعتباری به متقاضیان باید مبتنی بر نیازسنجی، اعتبار سنجی و برخورداری از توجیهات اقتصادی، فنی، مالی وتوام با نظارت قبل، حین و بعد از مصرف اعتبار و همچنین وصول به‌موقع اقساط و جلوگیری از نکول و ایجاد افزایش مطالبات غیر جاری همراه باشد.


شایان‌ذکر است در این سفر عضو هیات مدیره و هیات همراه از شرکت شاب سرویس واردکننده و تولیدکننده انواع لوازم‌خانگی، شرکت عقاب افشان بزرگ‌ترین تولیدکننده اتوبوس درون‌شهری، اتوبوس برون‌شهری، مینی‌بوس، و همچنین شرکت کلران تولیدکننده انواع کلر، تأمین‌کننده ۸۰ درصد  آب‌ژاول کشورهای عربی و با تأثیرگذاری مستقیم در صنایع غذایی، صنایع پزشکی، صنایع پتروشیمی، صنایع فولاد، صنایع آب و فاضلاب، آرایشی و بهداشتی، صنایع چوب و کاغذ، صنایع نساجی، صنایع ساختمان و صنعت خودرو از موفق‌ترین شرکت‌های تولیدی کشور بازدید به عمل آمد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر