29 شهريور 1398 - 10:50

دادوستد ۴۸۵ سهمی در بورس از ابتدای امسال

تعداد ۴۸۵میلیارد سهم و حق تقدم از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۱۶ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار دادوستد شده است.
کد خبر : ۱۰۴۶۵۰
گزارش تصویری بورس اوراق بهادار تهران

به گزارش ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۱۶روز معاملاتی تعداد ۴۸۵میلیارد و ۳۶۰میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۵۴۳ هزار و ۶۷۸ میلیارد ریال در ۴۰میلیون و ۹۴هزار دفعه در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۳۳۱میلیارد و ۷۵۶میلیون سهم به ارزش ۷۹۳هزار و ۳۶۹میلیارد ریال در ۱۹میلیون و ۲۴۱هزار و ۸۳نوبت در بازار اول؛ ۱۴۵میلیارد و ۷۶۷میلیون سهم به ارزش ۶۱۷هزار و ۸۲میلیارد ریال در ۲۰میلیون و ۵۲۴هزار و ۳۶۵نوبت در بازار دوم؛ ۵۲میلیون و ۴۰۰هزار برگه به ارزش ۵۰هزار و ۵۷۷میلیارد ریال در ۱۲هزار و ۳۴۰نوبت در بازار بدهی، ۱۳۳میلیون و ۶۴هزار قرارداد به ارزش ۷۶۷میلیارد ریال در ۴۲هزار و ۹۵نوبت در بازار مشتقه و ۷میلیارد و ۶۵۱میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۸۱هزار و ۸۸۳میلیارد ریال در ۲۷۴هزار و ۱۱۷نوبت مورد معامله قرار گرفته است.
شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است، تاکنون ۱۱۵هزار واحد رشد معادل ۶۴.۶۵ درصد افزایش را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۲۹۴هزار و ۱۶۷واحد رسیده است.
شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۸۰هزار و ۳۵۸واحد و شاخص بازار دوم با رشد ۳۴۵هزار و ۱۶۲واحدی به ترتیب ۶۰و ۷۲ درصد افزایش داشته‌اند.


برچسب ها: بورس شاخص بورس
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر