31 شهريور 1398 - 13:53
رییس‌جمهور اوکراین تاکید کرد؛

همکاری جدی اوکراین و IMF با هدف جذب سرمایه‌گذاران خارجی

رییس جمهور اوکراین تاکید کرد که همکاری بیشتر این کشور با صندوق بین‌المللی پول (IMF) عنصر مهمی در افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران خارجی و شرکای بین‌المللی اوکراین است.
کد خبر : ۱۰۴۸۸۷
اوکراین

به گزارش ایبِنا، ولودیمیر زلنسکی در دیدار با دستیار ارشد واحد اروپایی صندوق بین‌المللی پول و رییس بخش اوکراین این صندوق با بیان اظهارات فوق، به بررسی همکاری‌های بیشتر و انجام اصلاحات مورد نظر IMF در این کشور برای بهبود روابط دوجانبه پرداخت.


در حالی که بر اساس آمارهای دولت زلنسکی، نرخ تورم اوکراین رو به کاهش است، این کشور برای تقویت انگیزه سرمایه‌گذاران خارجی و جلب اعتماد آنها به سرمایه‌گذاری در اوکراین قصد دارد همکاری‌ها با این صندوق را تقویت کند.


مذاکرات جدید رییس‌جمهور اوکراین با مقام‌های ارشد صندوق بین‌المللی پول همچنین برنامه‌هایی برای حمایت از اصلاحات جاه طلبانه اقتصادی این کشور و تلاش برای حفظ ثبات اقتصاد کلان اوکراین را در بر گرفته است.


رییس‌جمهور اوکراین از تصمیم جدی دولت جدید این کشور برای انجام اصلاحات اقتصادی سخن گفت و تاکید کرد در مدت زمانی کوتاه، تعداد زیادی از لوایح لازم با هدف اصلاح بخش اقتصاد، شفاف‌سازی اقتصادی و مبارزه جدی با فساد در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر