با مشارکت یک کارگزار بانکی انجام می‌شود:

عرضه اولیه ۵ درصدی سهام یک شرکت نیروگاهی در فرابورس

جزییات عرضه اولیه ۵ درصدی سهام یک شرکت نیروگاهی که با مشارکت یک کارگزار بانکی صورت می‌گیرد در فرابورس اعلام شد.
کد خبر : ۱۰۴۹۷۶
فرابورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، پیمان کنعان مدیرعامل شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم در نشست خبری فرابورس قبل از عرضه اولیه سهام با اعلام اینکه سهامدار عمده این شرکت بانک سپه با دارا بودن ۷۱.۳ درصد، بانک‌های تجارت و گروه مالی ملت هم به ترتیب ۱۸.۹ و ۹.۶ درصد سهام است گفت: ظرفیت های شرکت ها و برنامه ریزی دقیق طرح های توسعه ای، بازدهی و سود سهام شرکت را در مسیر متعادلی قرار می دهد.


وی در ادامه این نشست خبری اعلام کرد: پس از درج نماد شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم در بازار دوم معاملات فرابورس در ۲۴ تیر ماه سال جاری، شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم با سرمایه ۲.۴ هزار میلیارد تومانی چهارشنبه هفته جاری آماده عرضه اولیه ۵ درصدی در فرابورس است.


محدوده قیمتی و سهمیه خرید حقیقی و حقوقی ها


در این نشست خبری درباره محدوده قیمتی و سهمیه خرید سهامداران برای این عرضه اعلام شد: تعداد کل سهام شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم ۲۴.۱۴۵.۳۳۲.۰۸۲ و تعداد کل سهام قابل عرضه در این عرضه اولیه ۱.۲۰۷.۲۶۶.۶۰۴ سهم است و بر اساس اعلام جزییات این عرضه، روز چهارشنبه هفته جاری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون سهم با محدوده قیمتی هرسهم ۱۹۰ تا ۱۹۹ تومان و سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی ۲۴۰۰ سهم از طریق کارگزاری بانک سپه واگذار می شود.


 سرمایه شرکت


گفتنی است، سرمایه شرکت در بدو تاسیس ۱۰۰ میلیون تومان بوده که در مجمع فوق العاده سال ۹۴ به ۲.۴ هزار میلیارد تومان از محل آورده غیر نقدی افزایش یافته است.


موضوع فعالیت اصلی


لازم به ذکر است، موضوع فعالیت اصلی شرکت طبق ماده ۲ اساسنامه شامل طرح و احداث و بهره برداری نیروگاه ها و تولید، توزیع، خرید و فروش انرژی برق، سرمایه گذاری در خرید نیروگاه ها، تامین مالی، احداث، راه اندازی، بهره برداری، تعمیر و نگهداری نیروگاه، صادرات و واردات برق طبق قوانین و مقررات، شرکت در مناقصه های داخلی و خارجی پروژه های احداث نیروگاه های تولید برق و اجرای آنها است.


دوازدهمین عرضه اولیه در سال ۹۸


افزون بر این، در سال جاری سهام شرکت های سرمایه گذاری صدر تامین، کشت و صنعت شریف آباد، ژلاتین کپسول، پلی پروپیلن جم، سیمرغ، دارویی ره آورد تامین، پتروشیمی نوری، پخش هجرت، غلتک سازان سپاهان، جنرال مکانیک و نیلی صنعت کرمان (در بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس موسوم به SME ) عرضه اولیه شده و توسعه مولد نیروگاهی جهرم دوازدهمین عرضه اولیه سال به شمار می رود.

برچسب ها: فرابورس سهام
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر