03 مهر 1398 - 09:46

سه مسیر نصب اپلیکیشن همراه‌بانک مسکن روی گوشی‌های «IOS»

رییس اداره کل بانکداری الکترونیک بانک مسکن مسیرهای نصب اپلیکیشن همراه‌بانک مسکن با قابلیت نصب روی گوشی‌های دارای سیستم‌عامل «IOS» را تشریح کرد.
کد خبر : ۱۰۵۱۸۴
بانک مسکن



به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، نیکوفر صفری رییس اداره کل بانکداری الکترونیک بانک مسکن در گفتگو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با اشاره به اعمال تحریم علیه ایران توسط فروشگاه «App Store»، اظهار کرد: به این ترتیب نرم‌افزارهای ایرانی از جمله همراه‌بانک متعلق به بانک‌های مختلف، امکان بارگذاری در این فروشگاه اپلیکیشن‌های ویژه سیستم عامل «IOS» را ندارد و کاربران تلفن‌های همراه آیفون را با مشکل روبرو کرده است.


وی با بیان اینکه تعدادی از سایت‌های ایرانی ویژه عرضه اپلیکیشن‌های IOS طراحی شده است، گفت: برخی از این سایت‌ها از پایداری کمتری برخوردارند اما برخی پایدارتر هستند و دیرتر در معرض شناسایی قرار می‌گیرند. این موضوع کاملا به زیر ساخت‌ها و عملکرد سایت بستگی دارد. حوزه بانکداری الکترونیک بانک مسکن سایت‌هایی را که از ثبات بالاتری برخوردارند شناسایی کرده و اپلیکیشن همراه‌بانک خود را از آن طریق به مشتریان و کاربران همراه‌ بانک مسکن عرضه می‌کند.


صفری با بیان اینکه در حال حاضر نسخه «IOS» همراه‌ بانک مسکن به منظور سهولت دسترسی مشتریان، از سه طریق در دسترس کاربران قرار دارد و می‌توانند آن را نصب کنند، افزود: سایت‌های «سیب بانک»، «آی اپس» و «سیبچه» این نرم‌افزار را عرضه کرده‌اند.


رییس اداره کل بانکداری الکترونیک بانک مسکن با یادآوری اینکه هر سایتی ضوابط خود را برای رجیستری دارد، اظهار کرد: به عنوان مثال سیبچه از کاربران خود حق عضویت دریافت می‌کند و سپس مجوز بارگذاری برنامه‌های ایرانی موجود را برای متقاضیان صادر می‌کند. البته دو سایت دیگر یعنی سیب‌بانک و آی‌اپس از شرایط نصب رایگان نیز برخوردار هستند.


وی افزود: در این میان بانک مسکن برای کسانی که قصد نصب نرم‌افزار از طریق سایت سیبچه را دارند، یک کد تخفیف در نظر گرفته است. بنابراین کاربران با وارد کردن کد مربوطه در زمان نصب موبایل‌ بانک مسکن از طریق سیبچه مشمول تخفیف مذکور می شوند.


وی خاطرنشان کرد: نرم‌افزار موسوم به «رمزنما» ویژه تولید رمز دوم یکبار مصرف نیز از طریق سایتهای مورد اشاره در دسترس کاربران گوشی‌های «IOS» قرار گرفته است. به این ترتیب مشتریان به منظور برخورداری از ضریب امنیت بالاتر در تراکنش‌های غیرحضوری بانکی می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار برای هر تراکنش خود یک رمز دوم یکبار مصرف تولید و به جای رمز ثابت از آن استفاده کنند.


به گزارش هیبنا، آدرس اینترنتی نصب نرم‌افزار همراه‌ بانک مسکن از روش‌های مذکور به این شرح است:


آدرس دانلود همراه‌بانک از طریق سیب‌بانک:


http://sibbank.ir/Sibbank/detail/Maskan.html


آدرس دانلود همراه بانک از طریق آی‌اپس:


https://iapps.ir/app/BankMaskan


آدرس دانلود نسخه تک‌کاربری از طریق سیبچه:


https://sibche.com/applications/maskanpay




ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر