03 مهر 1398 - 10:41
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

ورود کمیسیون اصل نود به چرایی تشکیل نشدن مجمع عمومی ایدرو

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس، از ورود این کمیسیون به موضوع عدم تشکیل مجمع عمومی ایدرو (سازمان گسترش) به دلیل اشکالات صورت‌های مالی خبر داد.
کد خبر : ۱۰۵۲۰۷
بهرام پارسایی

بهرام پارسایی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا، با اشاره به اظهارات اخیر وزیر صمت در خصوص عدم تشکیل مجمع عمومی ایدرو (سازمان گسترش) به دلیل اشکالات صورت‌های مالی، گفت: در صورت اثبات ایراد و اشکال در صورت‌های مالی این شرکت باید با متخلف برخورد شود.


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجمع عمومی ایدرو طبق قانون باید در تاریخ اعلام شده برگزار می‌شد، افزود: تاخیر در برگزاری این مجمع پذیرفتنی نیست. وی با تاکید بر اینکه ضعف نظارت بر بروز چنین تخلفی دامن زده است، تصریح کرد: متاسفانه نبود نظارت‌ها چراغ سبزی به مشکل‌دار شدن صورت مالی بوده است.


این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور باید نظارت‌ها را برای جلوگیری از چنین تخلفاتی تشدید کنیم. پارسایی با بیان اینکه در جایی از قانون به امکان تاخیر انداختن در برگزاری مجمع به علت ایرادات وارده به صورت مالی اشاره نشده است، گفت: با توجه به اینکه این تخلف محرز است مجلس نیز طبق وظیفه نظارتی خود به این موضوع ورود خواهد کرد.


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کمیسیون اصل نود مجلس نیز به بررسی جزییات عملکرد سازمان گسترش و همچنین عدم برگزاری مجمع عمومی ورود خواهد داشت.

برچسب ها: مجلس ایدرو
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر