03 مهر 1398 - 10:58

پیام مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران طی پیامی آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت.
کد خبر : ۱۰۵۲۱۰
مرتضی اکبری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در متن این پیام آمده است:
طلوع خورشید علم آموزی در صبحدم آغازین روز ماه مهر یادآور شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش دانش آموزان است. در مهر، تلاش و ممارست و تفکر دست به دست هم داده، تا راهی به دروازه های علم باز نمایند.
امروزه تقویت و ارتقای نظام آموزش ‌و پرورش و آموزش عالی به‌عنوان بستر رشد و آگاهی انسان‌ها، از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه محسوب می‌شود و تربیت نیروی انسانی متعهد، کاردان، مدیر و مدبر یک هدف اساسی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
در حال حاضر مدارس کشور ضمن تعلیم و تربیت دانش آموزان تلاش می‌نمایند تا استعدادها و علاقه‌های دانش آموزان را شناسایی کرده و زمینه شکوفایی آنان را فراهم سازند.
بانک قرض الحسنه مهرایران در سال های گذشته با همکاری خیرین، آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور گام های موثری را از طریق تامین و پرداخت هزینه های شهریه در راستای توسعه عدالت تحصیلی و ایجاد شرایط برابر، برای تمامی دانش آموزان و دانشجویان فراهم کرده است.
توزیع بیش از ۳۳ هزار بسته آموزشی و بهداشتی با هدف توسعه عدالت تحصیلی، احداث مدارس در مناطق زلزله‌زده، ساخت مدرسه در سیستان و بلوچستان، پرداخت تسهیلات به معلمان و فرهنگیان و اعطای تسهیلات قرض الحسنه به دانشجویان در قالب همکاری با صندوق رفاه دانشجویی و ... تنها بخشی از تلاش‌ها و اقدامات مهم و مؤثر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای حمایت از روند علمی جامعه است.
تقارن اول مهر، بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند و چه لاله های دلسوخته ای بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر