03 مهر 1398 - 16:04
مدیرعامل پست بانک:

پیروزی درجنگ اقتصادی با ترویج روحیه و فرهنگ ایثارگری محقق می شود

مدیرعامل پست بانک ایران درمراسم تجلیل از ایثارگران این بانک ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادوخاطره شهداء گفت: پیروزی در جنگ اقتصادی با ترویج روحیه ایتارگری محقق می شود.
کد خبر : ۱۰۵۲۵۹
بهزاد شیری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، شیری افزود: استراتژی دشمنان ایران از رویاروئی نظامی به جنگ اقتصادی تغییر کرده و لازم است همانگونه که در دوران دفاع مقدس تمام اقشار با همدلی و ایثار برای دفاع از کشور و انقلاب بسیج شدند، در جنگ اقتصادی نیز هرکسی در هر جایگاهی که دارد برای رونق اقتصاد کشور تلاش کند.


وی نظام بانکی را از مهمترین ارکان اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: هر تلاشی که درراستای تحقق نقش بانک در رونق تولید و ایجاد اشتغال انجام بگیرد درحقیقت حرکتی برای پیروزی در جنگ اقتصادی است و خوشبختانه ایثارگران بانک همانگونه که در دوران دفاع مقدس درخط مقدم بودند در جنگ اقتصادی نیز با ترویج روحیه ایثار در بین کارکنان در خط مقدم هستند.


مدیرعامل پست بانک ایران، حفظ روحیه همدلی و همکاری و هم جهت بودن نیت ها و قدم ها را راز پیروزی در دفاع مقدس دانست و گفت: درحال حاضر در سیستم اداری کشور نیاز به همان روحیه داریم زیرا کاهش همدلی موجب هدررفتن انرژی و توان مجموعه می شود.


شیری عملکرد موفق پست بانک ایران در شش ماه گذشته را نشانه ای از همت همکاران برای رونق اقتصاد کشور دانست و افزود: استمرار این موفقیت ها، برکات زیادی هم برای کشور و هم برای کارکنان بانک خواهد داشت.


وی بر لزوم توجه به نیازها و انتظارات ایثارگران بانک تأکید کرد و افزود: ایثارگران برای دفاع از کشور و تأمین امنیت جامعه از جان و مال خود گذشتند و ما وظیفه داریم همواره در راستای رفاه بیشتر خانواده این عزیزان قدم برداریم.


اسد گرامی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران بانک نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه مجازی دفاع مقدس را از مهمترین برنامه های امسال بانک دانست و گفت: استقبال چشمگیر کارکنان واحدهای ستادی و اجرائی از این نمایشگاه، وظیفه ما برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مضاعف ساخته و ما تا ابد مدیون خون شهداء و ایثار و جانفشانی جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستند و پست بانک ایران نیز برای قدردانی و تأمین انتظارات این عزیزان از هیچ فعالیتی دریغ نخواهد کرد.


همچنین درپایان از ایثارگران واحدهای ستادی و مدیریت های شعب مناطق سه گانه تهران و استان البرز تجلیل بعمل آمد. گفتنی است از ایثارگران شاغل در مدیریت های شعب استان های سراسر کشور نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس طی مراسم جداگانه ای تجلیل بعمل آمد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر