04 مهر 1398 - 09:36

حصول ۳۰ درصد درآمد غیرمشاع بانک توسعه تعاون در استان اصفهان

مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: ۳۰ درصد درآمد غیر مشاع بانک توسعه تعاون در استان اصفهان حاصل گردیده است.
کد خبر : ۱۰۵۲۷۶
سی درصد درآمد غیر مشاع بانک توسعه تعاون در استان اصفهان حاصل گردیده است

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان اصفهان در ساختمان میرداماد این بانک گفت: استان اصفهان قطب صنعتی و اقتصادی مرکز کشور می‌باشد و با حضور واحدهای تعاونی و تولیدی متعدد در این استان، بسترهای گوناگونی برای عملیات بانکداری توسعه‌ای وجود دارد.


مهدیان افزود: هفت درصد شعب بانک توسعه تعاون و شش درصد پرسنل این بانک در استان اصفهان مستقر هستند و پنج درصد دستگاه‌های خودپرداز و هفت درصد شبکه پایانه فروش بانک توسعه تعاون در استان اصفهان بهره‌گیری می‌شود.


وی در همین رابطه افزود: مدیریت شعب استان اصفهان با این امکانات، سهم شش‌درصدی منابع سپرده‌ای و سهم چهاردرصدی مانده تسهیلات بانک را به خود اختصاص داده است.


مهدیان خاطرنشان کرد: استان اصفهان در مهم‌ترین شاخص عملکردی به‌گونه‌ای عمل نموده که سی درصد درآمد غیر مشاع بانک را به خود اختصاص دهد.


مهدیان افزود: انتظار مدیران ارشد بانک توسعه تعاون تحقق شاخص‌های عملکردی استان اصفهان در بالاترین سطح می‌باشد تا از این طریق، محرکی برای استان‌های مجاور باشد.


عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون نیز در ادامه افزود: ابزارها و تجهیزات بانکداری الکترونیک موردنیاز برای پاسخگویی به نیاز مشتریان در اختیار این استان قرار می‌گیرد.


امیر هوشنگ عصارزاده دیگر عضو هیات مدیره نیز در ادامه با تحلیلی از اقتصاد توسعه این استان گفت: رویکرد بانک توسعه تعاون با توجه به مأموریت تخصصی، تحقق رشد متوازن در همه شاخص‌ها در بعد زمانی و مکانی می‌باشد وجهت تقویت سرمایه انسانی بانک در این استان لازم است جانشین پروری و بومی گزینی رعایت گردد.


در این جلسه حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه، محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی، جعفر مشکی مشاور مدیرعامل، محمدمهدی احمدی مدیر امور بازرسی، احمد محمدی مدیر امور شعب و پرویز اسدی مدیر امور حقوقی بانک توسعه تعاون ابعاد مختلف عملکردی مدیریت شعب استان اصفهان را بررسی نمودند و ابراهیم عالی محمودی مدیر شعب استان اصفهان توضیحات موردنیاز در خصوص برنامه و عملکرد استان ارائه نمود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر