07 مهر 1398 - 09:04
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

نوآوری‌های شبکه بانکی هزینه‌ها را کاهش داد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه نوآوری‌های شبکه بانکی بسیاری از هزینه‌ها را کاهش داد، گفت: هر چه گردش مالی در کشور سریعتر رخ دهد به همان میزان گردش اقتصادی سرعت خواهد گرفت.
کد خبر : ۱۰۵۳۰۶
یوسفیان ملا

عزت الله یوسفیان ملا در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با اشاره به تلاش های صورت گرفته در مسیر بهبود وضعیت شبکه بانکی و استفاده از تکنولوژی های نوین در این حوزه، گفت: در سال های اخیر نوآوری های شبکه بانکی بسیاری از هزینه ها را کاهش داده است.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شاید استفاده از تکنولوژی های جدید برای برخی سخت باشد اما می توان با ارایه آموزش های لازم این مسیر را نیز هموار کرد، افزود: در بسیاری از کشورهای پیشرفته نوآوری های بانکی با آموزش های همگانی همراه بوده تا نهایت استفاده در مسیر بهبود وضعیت رخ دهد.


این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه استفاده از فناوری های نوین گردش مالی را نیز تسهیل می کند، تصریح کرد: هر چه گردش مالی در کشور سریع تر رخ دهد به همان میزان گردش اقتصادی سرعت می گیرد.


یوسفیان ملا با بیان اینکه اکنون زمان توقف در دستاوردهای جدید بانکی نیست، گفت: باید بتوان با دستاوردهای جدید بانکی امکان ارتباط با سایر بانک های دنیا در قالب پیمان های دو یا چند جانبه را نیز فراهم کرد.


وی با تاکید بر اینکه بانک مرکزی باید گزارشی از علم روز نوین مورد استفاده در شبکه بانکی ارایه کند، افزود: در حال حاضر نحوه بانکداری با تکنولوژی های نوین قابل پذیرش و در برخی از موارد ستودنی است، زیرا با این نوع روش ها بسیاری از دغدغه های مردم کاهش یافته است.


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: خوشبختانه دخیل شدن نوآوری ها و تکنولوژی در حوزه بانکی شناسایی مفاسد و برخورد با آنها را نیز تسهیل کرده که این خود گام بزرگی رو به جلو است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر