07 مهر 1398 - 12:05

آغاز جشنواره جوایز ویژه پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد

جشنواره جوایز ویژه پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد با جوایزی میلیونی آغاز شد.
کد خبر : ۱۰۵۵۶۱
سداد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، شرکت پرداخت الکترونیک سداد برای قدردانی از همراهی پذیرندگان خود دور جدید جشنواره جوایز را از ابتدای مهرماه ۱۳۹۸ آغاز کرده است. سداد در این جشنواره هم هر ماه و هم در پایان دوره، از همه استان‌ها برنده دارد و جوایز میلیونی به آنها تقدیم می‌کند.


«این پوز، پز دادن داره» شعار جشنواره جوایز سداد در سال ۹۸  است. دارندگان کارتخوان بانک ملی ایران می‌توانند مراسم‌ قرعه‌کشی و آخرین اخبار جشنواره را در اینستاگرام شرکت سداد به آدرس  sadad_co@ ببینند. همچنین در هر ماه نتایج قرعه‌کشی به تفکیک استان ها و با اعلام نام پذیرنده و جایزه او در وبلاگ سداد در بخش «جشنواره‌ها» به آدرس sadadpsp.ir/blog در دسترس است.


شایان ذکر است در این جشنواره پذیرندگانی وارد قرعه‌کشی جوایز می‌شوند که تمایل خود برای حضور در جشنواره را از طریق کارتخوان یا اپلیکیشن پالس اعلام کنند. پذیرندگان با زدن دکمه F۱ پوز وارد جشنواره می‌شوند. در این جشنواره هر تراکنش ۱ امتیاز و هر یک میلیون کارکرد ۲ امتیاز دارد.


پذیرندگان سداد می‌توانند با ارسال عدد ۵ به ۲۰۰۰۴۴۴ لینک دانلود پالس را دریافت کنند و از خدمات منحصربه فرد آن در مدیریت کسب و کار خود بهره‌مند شوند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها