08 مهر 1398 - 08:14

برنامه‌های ویژه‌ افزایش حجم بانکداری توسعه‌ای در استان قزوین

وجود شهرک‌های صنعتی و واحدهای معتبر تولیدی و کشاورزی در استان قزوین، ظرفیت مناسبی برای رونق بانکداری توسعه‌ای در این استان ایجاد نموده است.
کد خبر : ۱۰۵۶۳۴
بانک توسعه تعاون برای ساماندهی بدهی فعالین اقتصادی پیش‌قدم شد

عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون بعدازظهر امروز در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان قزوین که به‌منظور بررسی و سنجش میزان کارایی، اثربخشی و تحقق کمی و کیفی عملکرد با توجه به برنامه ابلاغی سال 98 در محل ساختمان ستادی میرداماد این بانک برگزار شد گفت: وجود شهرک‌های صنعتی و واحدهای معتبر تولیدی و کشاورزی در استان قزوین، ظرفیت مناسبی برای رونق بانکداری توسعه‌ای در این استان ایجاد نموده است.


نجفی افزود: برنامه‌های گوناگونی برای توسعه حجم عملیات بانکی در استان قزوین وجود دارد، افزایش تعامل با فعالان تولیدی و تعاونی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های بند الف تبصره ۱۸قانون بودجه، بهره‌مندی از طرح رونق تعاون و اجرای بانکداری شرکتی برای واحدهای تولیدی بزرگ از مهم‌ترین راهبردهای توسعه فعالیت‌های بانک توسعه تعاون در استان قزوین می‌باشد.


عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: استان قزوین حدود ۱.۷درصد امکانات بانک توسعه تعاون به لحاظ نیروی انسانی، تعداد شعب و امکانات و تجهیزات بانکداری الکترونیک را داراست و با این امکانات حدود ۱درصد جذب منابع سپرده‌ای و اعطای تسهیلات بانک را به خود اختصاص داده است.


وی افزود: انتظار این است با استقرار مدیریت جدید و تلاش‌های همکاران این استان شاخص‌های عملکردی بر اساس برنامه‌های ابلاغی محقق گردد.


در این جلسه غلامحسین عرب حسنخانی و جعفر مشکی مشاورین مدیرعامل، حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه، محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی، احمد محمدی مدیر امور شعب، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و حسن تاجیک مدیر امور مهندسی و پشتیبانی بانک توسعه تعاون ابعاد تخصصی عملکرد بانک در استان قزوین را بررسی نمودند و یونس کلانتری مدیر امور شعب استان قزوین و روسای شعب توضیحاتی در خصوص برنامه‌ها و عملکرد استان ارائه دادند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر