09 مهر 1398 - 08:15

۲.۶ درصدضمانت‌نامه‌های بانک توسعه تعاون درسیستان وبلوچستان صادرشد

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون بیان داشت: ۲.۶درصد ضمانت‌نامه‌های بانک توسعه تعاون در استان سیستان و بلوچستان صادر شده است.
کد خبر : ۱۰۵۷۵۰
2.6  درصد ضمانت‌نامه‌های بانک توسعه تعاون در سیستان و بلوچستان صادر گردیده است

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان که به‌منظور بررسی و سنجش میزان کارایی، اثربخشی و تحقق کمی و کیفی عملکرد با توجه به برنامه ابلاغی سال ۹۸ در محل ساختمان ستادی میرداماد این بانک برگزار شد گفت: عملکرد مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان در تجهیز و تخصیص منابع مطابق با میانگین شبکه شعب این بانک بوده است.


نجفی افزود: حدود ۲درصد امکانات بانک توسعه تعاون به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات بانکداری الکترونیک در این استان بکار گرفته‌شده است که استان در اعطای تسهیلات و جذب منابع سهم ۲درصدی از کل بانک را محقق نموده است.


نجفی سهم استان در صدور ضمانت‌نامه را ۲.۶درصد شبکه شعب بانک توسعه تعاون اعلام کرد و در ادامه گفت: تسهیلات پرداختی استان سیستان و بلوچستان در سال ۹۷با ۱۴۲درصد رشد به میزان ۱۵۲۹میلیارد ریال بوده است و در شش‌ماهه ابتدایی سال جاری نیز مبلغ ۴۶۳میلیارد ریال به تعاونی‌ها و فعالان اقتصادی تسهیلات پرداخت گردیده است.


نجفی با تبیین رویکرد توسعه‌ای بانک در استان‌های مختلف گفت: متوسط نرخ پرداخت تسهیلات در استان حدود ۱۲درصد بوده است. در این جلسه حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه، جعفر مشکی مشاور مدیرعامل، محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی، احمد محمدی مدیر امور شعب، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری، امیر میرشفیعی رئیس اداره کل برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد و مهرزاد احمدزاده رئیس اداره کل بازرسی بانک توسعه تعاون عملکرد بانک در این استان را در ابعاد تخصصی بررسی کردند و محمدعلی محترم مدیر شعب استان سیستان و بلوچستان، معاون وی و روسای شعب این استان در مورد برنامه‌ها و عملکرد استان گزارش و توضیحاتی را ارائه نمودند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر