12 مهر 1398 - 09:23
بانک مرکزی:

دلار یکماهه ۵.۹ درصد ارزان شد

متوسط نرخ دلار در پنج ماه ابتدای سال ۹۸ براساس آمار بانک مرکزی به ۱۳ هزار و ۱۹۳ تومان رسید و قیمت این ارز در مردادماه ۵.۹ درصد نسبت به تیر ماه کاهش یافت.
کد خبر : ۱۰۵۹۵۶
پول

به گزارش خبرنگار ایبِنا، براساس آمار بانک مرکزی متوسط قیمـت فـروش یک دلار آمریکا در مرداد ماه ١٣٩٨ در بازار آزاد شهر تهران ۱۱ هزار و ۸۹۶ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل ۵.۹ درصد کاهش و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۱۶.۴ درصد افزایش داشته است. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش یک دلار آمریکـا در ماه مذکور به ترتیب ۱۱ هزار و ۶۳۰ تومان و ۱۲ هزار و ۲۹۲ تومان بوده است.


همچنین در مرداد ماه ١٣٩٨ متوسط قیمت فروش یک یورو در بازار آزاد شهر تهران ۱۳ هزار و ۴۱۵ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل ۷.۳ درصد کاهش و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۱۲.۶ درصد افزایش داشته است. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش یک یورو در ماه مذکور به ترتیب ۱۳ هزار و ۴۷ تومان و ١۴ هزار و ۱۳۰ تومان بوده است.


در پنج ماه اول سال ١٣٩٨ متوسط قیمت فروش یک دلار آمریکا و یک یورو در بازار آزاد شهر تهران به ترتیب ١٣ هزار و ۱۹۳ تومان و ۱۴ هزار و ۹۸۲ تومان بوده است. متوسط قیمت فروش و درصد تغییر سایر ارزهای عمده در جداول زیر نشان داده شده است.




برچسب ها: بانک مرکزی دلار
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر