رشد امسال شاخص بورس به عدد ۱۴۷ هزار واحد رسید

شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۲۶روز معاملاتی رشد ۱۴۷ هزار واحدی را به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۱۰۶۰۵۸
گزارش تصویری بورس اوراق بهادار تهران

به گزارش خبرنگار ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۲۶روز معاملاتی تعداد ۵۴۵میلیارد و ۷۵۰میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۷۹۱هزار و ۳۲۲میلیارد ریال در ۴۵میلیون و ۳۳۲هزار و ۱۰۴دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۳۷۵میلیارد و ۳۷۶میلیون سهم به ارزش ۹۲۰هزار و ۱۹۲میلیارد ریال در ۲۱میلیون و ۹۶۱هزار و ۷۱۴نوبت در بازار اول؛ ۱۶۰میلیارد و ۵۵۶میلیون سهم به ارزش ۷۱۳هزار و ۵۶۱میلیارد ریال در ۲۲میلیون و ۹۸۴هزار و ۷۹۶نوبت در بازار دوم؛ ۵۵میلیون و ۹۰۰هزار برگه به ارزش ۵۴هزار و ۸۹میلیارد ریال در ۱۳هزار و ۸۱۳نوبت در بازار بدهی، ۱۳۳میلیون و ۹۲هزار قرارداد به ارزش ۸۲۲میلیارد ریال در ۴۷هزار و ۵۲۰نوبت در بازار مشتقه و ۹میلیارد و ۶۲۸میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۰۲هزار و ۶۵۹میلیارد ریال در ۳۲۴هزار و ۲۶۱نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است، تاکنون ۱۴۷هزار و ۴۵۸واحد رشد، ‌معادل ۸۲.۵۴درصد افزایش را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۳۲۶هزار و ۱۱۷واحد رسیده است.


شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۱۰۲هزار و ۹۹۲واحد و شاخص بازار دوم با رشد ۳۱۸هزار و ۹۹۲واحدی به ترتیب ۷۶و ۹۲ درصد افزایش داشته‌اند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها