13 مهر 1398 - 15:29

پرداخت های روزانه را با همراه بانک پاسارگاد برنامه ریزی کنید

همراه‌بانک‌ پاسارگاد علاوه براینکه نقش یک اپلیکیشن بانکی راایفا می‌کند، توانسته دربخش تسهیلات، خدمات مبتنی برکارت و خدمات سپرده باضریب امنیت بالا، مشتریان را از مراجعه به شعبه فیزیکی بانک بی‌نیاز کند.
کد خبر : ۱۰۶۱۹۰
همراه بانک پاسارگاد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، بانکداری همراه در ایران همگام با دنیا در حال پوست‌اندازی‌های جدیدی است و ظهور فناوری‌های نوین بانکی هم تغییرات مداوم در رفتار مشتریان را سبب شده هم مدیران بانکی را مجاب به مهاجرت فکری در فضای جدید کرده است.


اپلیکیشن های همراه بانک امروزه فضای جدیدی در بانکداری ایجاد کرده و تغییر ذائقه مشتریان در اقبال این شعبه‌های کوچک بانکی در تلفن‌های همراه بی‌تأثیر نبوده‌است.


از همین‌روست که شتاب در عرضه و به روزآوری این اپلیکیشن‌ها، توسعه پرشتابی را در کشور تجربه می‌کنند و هر بانکی تلاش دارد با ارائه بهترین و کامل‌ترین نسخه از همراه‌بانک بر روی گوشی‌های هوشمند شهروندان، مشتریان خود را حفظ کند و با ایجاد جذابیت‌های مؤثر، در جهت جذب مشتریان جدید گام بردارد.


بانک‌پاسارگاد که یکی از بزرگ‌ترین بانک های خصوصی کشور است، در سال‌های اخیر تلاش کرده تا در حوزه فناوری های نوین بانکی با ارائه خدمات متنوع و مناسب حضور قدرتمندی در بازار بانکداری دیجیتال و خصوصا بانکداری همراه در کشور داشته باشد.


همراه‌بانک‌ پاسارگاد، همراهی برای همه فصول


اپلیکیشن‌های همراه بانک که این روزها دنیای بانکداری را متحول کرده و به ارتباط مشتریان با بانک‌ها و شعبه‌ها شکل تازه‌ای بخشیده، از جمله خدماتی است که امروزه بازوی قدرتمندی برای هر بانکی است تا بتواند فارغ از هزینه‌های بالای شعبه‌داری و باجه‌های فیزیکی، نیازمندی‌های مشتریان خود را پاسخ داده و درآمدهای کارمزدی خود را نیز افزایش دهد.


بانک‌پاسارگاد نیز با ارائه سامانه‌های موبایلی مختلف تلاش کرده تا حداکثر خدمات را در حوزه‌های مختلف بانکی برای کاربران خود فراهم نماید. یکی از این سامانه‌ها که اتفاقا در سال‌های اخیر رشد و توسعه چشمگیری نیز داشته‌است، سامانه همراه‌بانک‌ پاسارگاد است.


همراه‌بانک‌ پاسارگاد علاوه بر اینکه نقش یک اپلیکیشن بانکی را ایفا می‌کند، توانسته در بخش تسهیلات، خدمات مبتنی بر کارت و خدمات سپرده با  ضریب امنیت بالا، مشتریان را از مراجعه به شعبه فیزیکی بانک بی‌نیاز ساخته و سهولت و کیفیت مطلوبی در این بخش برای مشتریان فراهم سازد.


سرویس‌های برداشت مستقیم یا همان Direct Debit نیز در همراه بانک ‌پاسارگاد ارایه می‌شوند. این خدمت ارزشمتد علاوه بر خلق سهولت در فضای کسب و کارهای نوپا، سهولت و پرداخت برنامه‌ریزی شده برای کاربران را هم به ارمغان می آورد.


ورود با اثر انگشت و تشخیص چهره برای دستگاه‌هایی که قابلیت‌های سخت‌افزاری و امنیتی مورد نیاز را دارند، از دیگر قابلیت‌های مهم همراه بانک‌پاسارگاد است.


به‌عنوان یکی از نقاط مثبت و مؤثر این سامانه می‌توان به وجود زیرساخت‌های فنی قوی در این سامانه اشاره کرد. به‌طوری‌که در موضوع تحریم نرم‌افزارهای ایرانی مبتنی بر سیستم عامل IOS در سال گذشته، نسخه IOS سامانه همراه‌بانک‌ پاسارگاد بر خلاف بسیاری از اپلیکیشن‌های مالی موجود، دچار قطعی یا کندی و اختلال در سرویس‌دهی نشد و کاربران این سامانه به دلیل تمهیدات فنی اندیشیده‌شده، با هیچ مشکلی مواجه نشدند.


همچنین از قابلیت‌های جدید و مهم نسخه‌های سیستم عامل‌های Android و IOS می‌توان به امکان ثبت مبلغ چک، یادآور چک، امکان اسکن کارت، استعلام نام دارنده کارت، امکان شارژ مستقیم، امکان مشاهده دستور پرداخت کارتابلی و اخذ استعلام‌های تبدیل شبا به سپرده و کارت اشاره کرد.


از کجا شروع کنیم؟


برای افزایش ضریب امنیت در سامانه همراه‌بانک‌پاسارگاد، ورود به این سامانه علاوه بر رمز عبور مشتریان می‌توانند از ابزار امنیتی منحصر به فرد اثر انگشت و تشخیص چهره استفاده نمایند. بر این اساس مشتریان این بانک برای دریافت رمز و فعال‌سازی همراه بانک، می توانند به سامانه بانکداری مجازی و یا نزدیک‌ترین شعبه بانک‌پاسارگاد مراجعه کنند.


پس از دریافت رمز عبور از شعبه، نرم‌افزار همراه بانک را از وب‌سایت بانک‌پاسارگاد دانلود و پس از انتقال به گوشی تلفن‌همراه نصب نمایید. پس از نصب، نرم‌افزار مربوطه را اجرا نموده و نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را برای ورود به سامانه در محل‌های مربوطه وارد نمایید. همچنین درصورت فراموشی رمز همراه بانک، جهت دریافت رمز جدید صرفاً از طریق شعبه‌های بانک می‌توان اقدام کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر