14 مهر 1398 - 12:35

برگزاری نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک، ٤ اسفند

معاون پژوهشی پژوهشکده پولی و بانکی از برگزاری نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت از چهارم اسفند ۱۳۹۸ به مدت ۳ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران خبر داد.
کد خبر : ۱۰۶۲۸۲
همایش بانکداری الکترونیک

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی پژوهشکده پولی و بانکی، دبیر علمی نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، گفت: موضوع و محورهای همایش پس از برگزاری نشست کمیته علمی همایش به اطلاع عموم خواهد رسید.


حمید زمان زاده در خصوص وضعیت بودجه این همایش نیز اظهار داشت: همانطور که همه می‌دانیم رئیس کل محترم بانک مرکزی حساسیت ویژه‌ای نسبت به نحوه تخصیص بودجه عمومی دارند. در خصوص همایش‌ها تأکید ویژه ایشان این است که در شرایط فعلی از بودجه عمومی برای انجام موضوعاتی مانند برگزاری همایش‌ها، هزینه نشود. در همین راستا همایش از محل درآمدهای حاصل از برگزاری آن تأمین مالی خواهد شد.


معاون پژوهشی پژوهشکده پولی و بانکی در خصوص دلایل انتقال محل برگزاری همایش بانکداری الکترونیک به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، تصریح کرد: این امر در پاسخ به نیاز مخاطبان همایش و جهت ارتقای آن صورت گرفته است.


 وی در پایان اظهار امیدواری کرد که برگزاری این همایش در نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران و تغییرات ساختاری متناسب در نحوه برگزاری آن، مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر