18 مهر 1398 - 16:28

حفظ وضعیت تولید و اشتغال کشور یک تکلیف عمومی است

وزیر صمت عنوان کرد: امروز حفظ وضعیت تولید و اشتغال کشور یک تکلیف عمومی بوده و این مهم مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری است.
کد خبر : ۱۰۶۶۷۵
رضا رحمانی

به گزارش ایبِنا، رضا رحمانی در جریان بازدید از ناحیه صنعتی کوثر در استان اردبیل گفت: علیرغم وجود برخی زیرساخت‌های لازم در این ناحیه صنعتی، متاسفانه در گذشته سرمایه‌گذاران استقبالی نکرده‌ بودند و واحدی فعال نشده بود؛ امروز جای خوشحالی است که با پیگیری‌های انجام شده چندین واحد صنعتی با انگیزه و سرمایه‌گذاری خوب در این ناحیه فعال و یا در حال احداث است.


وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: بخشی از امور مربوط به شهرک های صنعتی که مرتبط با وزارت صنعت معدن و تجارت به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار کشور است، دستور اکید صادر شده تا بالاترین میزان مساعدت در نحوه واگذاری زمین ها و تامین تسهیلات مورد انجام شود.


رحمانی خاطرنشان کرد: البته انتظار ویژه‌ای از نظام بانکی کشور داریم به خصوص در مورد مناطق محروم کشور، همکاری و مساعدت لازم را انجام دهند. وی با اشاره به برخی محدودیت های موجود در تامین منابع مالی مورد نیاز بخش تولید کشور، تصریح کرد: در مناطق کم‌برخوردار منابع مالی همچون منابع تبصره ماده ۱۸، منابع صندوق امام رضا و همچنین منابعی که در حوزه کارآفرینی وجود دارند را باید در مرحله تخصیص به درستی مدیریت کنیم تا نتیجه بهتری نیز حاصل می شود.


وزیر صنعت تاکید کرد: امروز حفظ وضعیت تولید و اشتغال کشور یک تکلیف عمومی است، این مهم مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری است و حتی ایشان از تعبیر کار جهادی برای حفظ تولید استفاده فرمودند که باید حتماً مورد عنایت همه مسئولین و عوامل موثر در حوزه تولید کشور قرار گیرد تا در شرایط خاص امروز بتوانیم صنعت را سرپا نگه داریم و حتی دهیم.

برچسب ها: اشتغال وزیر صمت
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر