درج یک صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله جدید در بورس

صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت قابل معامله تصمیم با نماد «تصمیم» در فهرست نرخ صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران درج شد.
کد خبر : ۱۰۶۹۷۰
بورس

به گزارش ایبِنا، مدیریت پذیرش بورس تهران اعلام کرد: براساس مصوبه‌ بورس اوراق بهادار تهران، از ۲۱ مهرماه ۹۸ صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله تصمیم جهت سرمایه­ گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت با نماد «تصمیم (TASMIM)» در فهرست نرخ‌های بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس اوراق بهادار تهران درج شد.


همچنین مجوز فعالیت صندوق در ۲۱ خرداد ماه ۹۷ صادر و صندوق به روش صدور و ابطال به فعالیت پرداخت و بر اساس مجوز ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۸ سازمان بورس و اوراق بهادار نوع صندوق از صندوق سرمایه ­گذاری مبتنی بر صدور و ابطال به صندوق سرمایه گذاری قابل معامله تغییر یافت.


لازم به ذکر است : مدیر این صندوق، سبدگردان تصمیم نگار ارزش آفرینان، موسسان شرکت سبدگردان تصمیم نگار ارزش آفرینان و متولی مؤسسه حسابرسی آزموده کاران و بازارگردان آن نیز صندوق بازارگردانی امید لوتوس پارسیان است.


از سویی دیگر، این صندوق حداکثر ۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰ واحد سرمایه ­گذاری است که تعداد ۳۹۹.۰۰۰.۰۰۰ واحد آن به عنوان واحدهای عادی در نظر گرفته ­شده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها