23 مهر 1398 - 11:52

بازدید مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه از توسن تکنو

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و هیات همراه از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو بازدید کرد.
کد خبر : ۱۰۷۰۸۴
توسن تکنو

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی توسن تکنو، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و هیئت همراه از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند. این بازدید با حضور رسول محمدی مدیرعامل، نظری مدیر عملیات و سرمایه انسانی و هیئت همراه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و محمد مظاهری مدیرعامل، ناصر براتی معاون نوآوری و توسعه، امید شاهرخی مدیر تولید سخت‌افزار شرکت توسن‌تکنو، آرش حسین‌پور مدیرعامل شرکت شاپ و نیز جمعی از مدیران و سرپرستان شرکت توسن‌تکنو برگزار شد.


در ابتدای این بازدید محمد مظاهری مدیرعامل شرکت توسن‌تکنو ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان و تشکر از حضور آن‌ها در این سایت تولید، توضیحاتی اجمالی در خصوص راه‌اندازی این سایت تولید ارائه کرد.


در ادامه ناصر براتی معاون نوآوری و توسعه این شرکت، فعالیت‌ها و راهکارهای بانکی و پرداخت تولیدشده توسط توسن‌تکنو را معرفی کرده و تجارب عملیاتی این شرکت را در پیاده‌سازی راهکارها برای بانک‌های بزرگ و مطرح کشور برشمرد. وی همچنین با توصیف راهکارهای ارائه‌شده توسط توسن‌تکنو در حوزه صندوق‌های فروشگاهی و خرده‌فروشی از راه‌اندازی خط تولید جدید پایانه‌های فروشگاهی هوشمند در این سایت تولید و در آینده نزدیک خبر داد.


مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و هیئت همراه سپس با ورود به واحد فنی و مهندسی توسن‌تکنو با روند طراحی و مهندسی محصولات جدید این شرکت آشنا شدند. مهمانان در این بخش از برنامه با فرآیند تحقیق و توسعه روی صندوق‌های فروشگاهی سری E توسن‌تکنو و همین‌طور کارتخوان‌ها و ماشین‌های بانکی تولیدشده توسط این شرکت آشنا شدند.


بخش کنترل کیفیت قطعات پیش از تولید، بخش دیگری از این بازدید بود که طی آن مهمانان با روش‌های کنترل کیفیت و ارزیابی اجزاء و قطعات مورد استفاده در تولید کارتخوان‌های پرداخت و ماشین‌های دریافت و پرداخت وجه نقد آشنا شدند. در ادامه، خط تولید پایانه کارتخوان Q80 و همچنین ماشین‌های خودپرداز بانکی توسن‌تکنو مورد بازدید قرار گرفت و راهکار همزمان سوخت‌گیری و پرداخت روی پمپ توسن‌تکنو به حضار معرفی شد.


فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۷۴ با هدف تهیه و تأمین کالاهای اساسی خانواده‌های ایرانی و توزیع آن در تمام مناطق کشور تأسیس و ثبت شد. این شرکت در حال حاضر ۳۵۰ فروشگاه در سراسر کشور راه‌اندازی کرده و از ۷۰۰۰ نفر پرسنل در سراسر کشور بهره‌مند است

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر